Gå til innhold
Pål V

Takboks/Skiboks


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Vil det gå an å sette en Skiguard 850 på Kodiaq, eller byr det problemer pga. at takstativ må gå gjennom kanaler/tunneler? 

Har allerede originale takstativer til Kodiaq. De er litt tykkere enn Thule i underkant av stangen,  ikke helt firkantede. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/25/2017 at 2:19 AM, Krissme said:

Vil det gå an å sette en Skiguard 850 på Kodiaq, eller byr det problemer pga. at takstativ må gå gjennom kanaler/tunneler? 

Har allerede originale takstativer til Kodiaq. De er litt tykkere enn Thule i underkant av stangen,  ikke helt firkantede. 

Jeg satte min gamle Skiguard 850 på Kodiaq'en i forrige uke, og den passer helt perfekt. Jeg kjøpte Thule-feste til den, men angrer litt på at jeg ikke gikk for original-stativet, da det er litt penere og antagelig enda enklere å montere. Jeg tror det skal være plass til stengene gjennom kanalfestene, da det er litt å gå på der.

Et par bilder som ikke ble tatt for å vise skiboksen, men der bilen kom med... :-)

image.png.cb2ceeadfa90871afcfa473d3b92afe2.png

image.png.9120f656260f43f77665975907f56af0.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.11.2017 den 11.46, euphoria skrev:

Jeg satte min gamle Skiguard 850 på Kodiaq'en i forrige uke, og den passer helt perfekt. Jeg kjøpte Thule-feste til den, men angrer litt på at jeg ikke gikk for original-stativet, da det er litt penere og antagelig enda enklere å montere. Jeg tror det skal være plass til stengene gjennom kanalfestene, da det er litt å gå på der.

Et par bilder som ikke ble tatt for å vise skiboksen, men der bilen kom med... :-)

image.png.cb2ceeadfa90871afcfa473d3b92afe2.png

image.png.9120f656260f43f77665975907f56af0.png

Se der ja, ser greit ut det. ☺️  Da blir det å kikke etter en Skiguard 850 skiboks/takboks til Kodiaqen. Funnet mye greit brukt. 

Satser på at det går fint med det originale stativet, har sett litt nærmere på innfestingen og ser ut til være  plass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...