Gå til innhold
Salcin

Kodiaq! Forumets mest diskuterte bil!


Anbefalte innlegg

Gøy å se Kodiaq som er den nyeste av Skoda modellene som er på veiene, og har vært der så kort tid er forumets mest omtalte bil!

Kodiaq har allerede en klar ledelse med 1023 innlegg, mot andre plassen Octavia med 752, tett etterfulgt av Superb’s 688 innlegg! Yeti, Fabia, Karoq, Rapid og Citigo lar seg vente på er på forumet.. Ser ut som att de senere modellene Skoda har kommet med treffer en enda mer engasjert, bilinteressert gruppe! Selv om både Octavia og og egentlig Superb har vært SVÆRT populære i lang tid! Kodiaq er helt tydelig SUV’en som Skoda kjøperne har ventet lenge på, og den har uten tvil slått ann!

Uansett gøy det er så enorm interesse! Så da gjenstår det å se hvordan Karoq interessen blir :) 

 

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde faktisk Superb var mest diskutert jeg. 

Men synes Karoq ikke er i nærheten av Kodiaq i forhold til forventninger.  Kanskje det finnes alt for mange andre alternativer når det kommer til små/mellomstore SUVer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok enig med deg der @Tor2r, tviler nok på att Karoq kommer til å slå enormt ann på forumet her, slik Kodiaq har gjort! Men hadde naturligvis vært gøy dersom den kom seg litt igang snart :) Men vi får vente til den kommer! Men utrolig bra å se hva som har skjedd på forumet her siste par årene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er fiffig med Kodiaq er at det er en SUV med plass som kan konkurere med de største tyske SUVene. 

Selv en Hyundai Grand SantaFe er langt dyrere enn Kodiaq. 

Dette tror jeg er en av de største faktorene for Kodiaq. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
13 timer siden, Kodiaq6011 skrev:

Jeg valgte min fremfor en mercedes e klasse. Jeg er meget sær på motor og girkasse. Motoren som egentlig skulle vært i den nye e klassen blir satt inn i den nye s klassen. Der kom kodiaq inn i bildet. Den har en god og velutprøvd i andre modeller og det samme med gir kassa. 

Jeg var litt missfornøyd med tuning på motor og gir. Så etter å ha omprogrammert etter mitt ønske og finjustert programmering er den nå en Engel å kjøre. Kassa virker meger responsiv og gjør jobben sin utmerket i forhold til standard fra fabrikken.

Ønsker alle nye eiere en god fornøyelse med sin bil.

Er helt enig i at gir og motorrespons er ganske treg til tider. Men så er jeg vant til kjipe motorer og girkasser, så Kodiaqen var ett steg opp for min del :)

Har forhandler gjort omprogrammeringen, eller er det andre som har ordnet det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...