Gå til innhold
Riversen

Kodiaq Scout leveranse ?


Anbefalte innlegg

Scout skulle visstnok ha startet produksjonen i august, så viss dette er opprettholdt så er nok de første Scout'ene hos forhandler nå snart.

Når det gjelder Sportline så er produksjonsstarten satt til november, og da vil de første bilene av Sportlin'en være i norge like før jul om alt går etter planen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Kodiaq kledde disse Scout detaljene på utsiden av bilen veldig godt, det gjorde seg på denne type bil etter min mening. :) 

Men jeg har ikke helt den samme entusiasmen når det gjelder «pynten» på dashbordet, jeg for min del hadde håpet at dette «plastikk treet» hadde død ut for lenge siden, men det er jo hver sin smak selvfølgelig. Er jo lov å håpe (i hvert fall etter min smak) at en kan velge noe annet der........... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Superb lll skrev:

Men jeg har ikke helt den samme entusiasmen når det gjelder «pynten» på dashbordet, jeg for min del hadde håpet at dette «plastikk treet» hadde død ut for lenge siden, men det er jo hver sin smak selvfølgelig. Er jo lov å håpe (i hvert fall etter min smak) at en kan velge noe annet der........... 

Du sier noe der! Jeg er helt enig, det ser ikke noe fint ut... Jeg så litt i brosjyrene og bilkonfigurasjonene til Kodiaq på de utenlandske nettsidene, og jeg fant flere alternativer på dashbordet, blant annet svart. Nå var dette kun til vanlig Kodiaq, og ikke Scout, men jeg tenker meg at det er samme valgmuligheter på de fleste sånne modellforskjeller, at man ikke blir tvunget til å ha "plastikk tre" i dashbordet bare fordi man velger Scout. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎15‎.‎09‎.‎2017 den 18.24, Core2Duo skrev:

Scout skulle visstnok ha startet produksjonen i august, så viss dette er opprettholdt så er nok de første Scout'ene hos forhandler nå snart.

Når det gjelder Sportline så er produksjonsstarten satt til november, og da vil de første bilene av Sportlin'en være i norge like før jul om alt går etter planen. :)

Utifra info fra forhandler så var oppstart utsatt pga stor etterspørsel på den vanlige modellen, men de kan ikke (eller vil ikke) si noe konkret...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Riversen skrev:

Utifra info fra forhandler så var oppstart utsatt pga stor etterspørsel på den vanlige modellen, men de kan ikke (eller vil ikke) si noe konkret...

Takk for infoen. Håper ikke de er så veldig mye utsatt, jeg har lyst til å se nærmere på Sportlinen, selv om det kanskje ikke er helt passende til en sånn type bil. Her kommer nok Scouten på sin plass. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Møller sine sider i forbindelse med messen i Franfurt, så da er det bare å vente :O)

"Den nye SportLine-utgaven vil bli tilgjengelig i Norge i starten av 2018. Prisene er foreløpig ikke klare“, sier Thomas Meiner videre."

"KODIAQ SCOUT lanseres i 2018 i Norge, sier direktør Thomas Meiner i en kommentar.  “Prisene er foreløpig ikke klare“, sier han avslutningsvis"

http://www.moller.no/no/Presse/Presse-og-bilder/Skoda/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...