Gå til innhold
astormo

Ekstralys


Anbefalte innlegg

Dette lurer jeg også på.

Har en led bar liggende, som jeg hadde på Superb'en.

Vet ikke hvor stor behov det er for ekstra lys på Kodiaq?
Evt. hvordan det fungerer når man har så avansert LED lys som svinger, herjer og dimmer etter eget ønske :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Ingen problem og mont exstra lys ,må montere styres Strøms boks først som kobles inn på diagnose kontakten. Har mont lazer r 1000 Edge 2 på min kodiaq2018 . Fantastisk bra lys med lite strølys, må bare ikke skjule for radaren. Mont min under skiltet på skiltplate kommer lengre bak mot grillen så det blir mere integrert med bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutes ago, Skavholm said:

Ingen problem og mont exstra lys ,må montere styres Strøms boks først som kobles inn på diagnose kontakten. Har mont lazer r 1000 Edge 2 på min kodiaq2018 . Fantastisk bra lys med lite strølys, må bare ikke skjule for radaren. Mont min under skiltet på skiltplate kommer lengre bak mot grillen så det blir mere integrert med bilen.

 

Er noe slikt jeg har sett for meg.
Tror du at du kan ta noen bilder av oppsettet ditt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
På 17.3.2018 den 18.30, Skavholm skrev:

Ingen problem og mont exstra lys ,må montere styres Strøms boks først som kobles inn på diagnose kontakten. Har mont lazer r 1000 Edge 2 på min kodiaq2018 . Fantastisk bra lys med lite strølys, må bare ikke skjule for radaren. Mont min under skiltet på skiltplate kommer lengre bak mot grillen så det blir mere integrert med bilen.

Har bestilt Rigid SR20 som skal monteres på skiltplate. Regner med jeg skal få bilelektro til å koble, men hvordan gjøres dette for å unngå egen bryter? Må du ha noe i tillegg (styrestrømboks)? Kan vel ikke bare koble på reléet til eksisterende fjernlys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 17/03/2018 at 6:30 PM, Skavholm said:

Ingen problem og mont exstra lys ,må montere styres Strøms boks først som kobles inn på diagnose kontakten. Har mont lazer r 1000 Edge 2 på min kodiaq2018 . Fantastisk bra lys med lite strølys, må bare ikke skjule for radaren. Mont min under skiltet på skiltplate kommer lengre bak mot grillen så det blir mere integrert med bilen.

Får du nok kastelengde når de blir montert så lavt? Lyser ikke bare opp veien rett forran deg?

 

Har du et bilde av oppsettet ditt? :)

Endret av JohnMartin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 17.3.2018 den 18.30, Skavholm skrev:

Ingen problem og mont exstra lys ,må montere styres Strøms boks først som kobles inn på diagnose kontakten. Har mont lazer r 1000 Edge 2 på min kodiaq2018 . Fantastisk bra lys med lite strølys, må bare ikke skjule for radaren. Mont min under skiltet på skiltplate kommer lengre bak mot grillen så det blir mere integrert med bilen.

Fungerer ekstralysene da med fjernlysassistent? Dimmer den i så fall ned før man griller motgående?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
2 hours ago, sletto said:

Fikk møller til å montere Lazer ST4 EVO på sportlinen I høst. 

 

IMG_20181107_142009.jpg

IMG_20180809_175429.jpg

Ser bra ut!

Denne løsningen kommer ikke i konflikt med radar, kamera eller sensor?

Kunne du tar et nærbilde av innfestningen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

 Har ikke så mye og si om du monterer Lazer r serien lavt pga opptikken på de, så skal de lyse like langt i følge Lazer selv. Auto blending fungere slik den skal.

Roy Arne min skilt plate ble flytta noen cm opp før mont under skiltet, da fungerte alt ble gjordt på merke verksted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.11.2018 den 13.43, JohnMartin skrev:

Ser bra ut!

Denne løsningen kommer ikke i konflikt med radar, kamera eller sensor?

Kunne du tar et nærbilde av innfestningen? :)

Er bare helt vanlig skiltplate. 

Ikkeno hokus pokus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...