Gå til innhold
Csosnes

Csosnes Superb L&K 2.0 TDI 150hk DSG 2018 stasjonsvogn


Anbefalte innlegg

Da var det endelig min tur å få levert bilen! På lørdag ble vår Superb L&K levert i lava blå. La ikke til allverdens da vi bor på sør-vestlandet og er ikke plaget med mye kulde om vinteren ( har verken varme i ratt eller frontrute) eller sol resten av året (soltak).

Av ekstrautstyr landet vi derimot på;

- ekstra baggasjeromsgulv

- solgardin og iPad holder bak

- skvettlapper foran og bak

- foldbart hengerfeste.

Interiørmessig landet valget på sort skinn.

Bilen ble specet for at kone og knøttet behagelig og greit skal komme seg rundt.

Har foreløpig ikke fått kjørt veldig mye, men førsteinntrykket er bra,den nye skjermen i 18 utgaven føler jeg er meget bra, samt at 7 trinnskassa er behagelig.

Satser på å få tatt noen bilder snart, da jeg er meget fornøyd med fargevalget!

 

 

 

Endret av Csosnes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen til forumet @Csosnes, og gratulerer med ny bil :) 

Nå inneholder jo en L&K ganske så mye utstyr, så det er jo ikke så veldig nødvendig å legge til så mye mer egentlig. Du har jo tatt noen veloverveide valg i forhold til hvor dere bror og og hvilke behov dere har.

Personlig så hadde jeg valgt å ta med varme i ratt og frontrute med tanke på hvor jeg bor, men dette blir jo bare basert personlige preferanser og synspunkter.

Skal bli fint å se noen bilder av din bil, Superb i Lava Blue er ikke et så veldig vanlig syn (i hvert fall ikke her jeg bor), så det er fint at fargespekteret brukes litt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! 

Selv om det stort sett er lite snø her så regner jeg nok med å ha værtfall et par dager der jeg angrer på at  det ikke er varme i frontruta, ser at det går igjen som et tips her inne :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...