Gå til innhold
hansl

Vurderer salg av superb 2004 modell i Trondheim


Anbefalte innlegg

Hei! Har en superb som jeg vurderer å selge som prosjekt så jeg tenkte å høre om det var noe interesse her før jeg legger ut på finn til helgen.

Bilen starter og går, ser fin ut(ikke noe ytre skader som jeg har sett), har cd veksler og automatgir. Men den har en del problemer og da det snart er eu kontroll og vinter ser jeg meg ikke råd til å fikse opp og generelt ha bil fremover.  Problemene som jeg vet av er at det er kun dørene på fører siden som fungerer, kommer litt diesellukt når man har på luftanlegget. Hvis ikke bilen kjøres litt varm før man begynner å kjøre fort så kommer det opp et skilt "emission workshop" og bilen sliter da med å gire av seg selv. Bilen kan beskrives som "wobbly"( kommer ikke på noe bedre ord på norsk).

Men alt i alt fin å kjøre og du kommer deg fra a til b.  Superben har kjørt 350000 ble i fjor høst fikset for rundt 40.000kr av min far, men problemene begynte å dukke opp igjen i vår.
Hvis det er noe interesse er det bare å ta kontakt så skal jeg svare så godt jeg kan, da jeg ikke er veldig bilkyndig selv. Bilen står i Trondheim så hvis du bor i nærheten er det mulig å se og prøve bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...