Gå til innhold
theklr

Vinterdekk / Hybrid


Anbefalte innlegg

Heisann!

Nå har vi "nesten" bestemt oss for å kjøpe Skoda Kodiaq (2,0 TSI 4x4 Dsg) .

I den forbindelse har jeg et par spørsmål:

Er det slik hos Skoda forhandlere og at de prøver å prakke på deg svindyre vinterdekk slik at jeg burde kjøpe disse utenom? I så fall, hvilke type dekk er å anbefale? 

Hvordan er sommerdekkene som følger med?

Til slutt har jeg lest at Skoda skal sette inn samme drivlinjen som i Passat GTE i 2019 for å selge hybrid kodiaq. Hva tenker dere om dette? Er den god nok?

Noen som venter på denne ? Har ikke råd til å tape 200.000 + på å bytte inn i Hybrid når den tid kommer , men er nok for lenge å vente til og :(

Nesten som jeg er fristet til å kjøpe Passat GTE i stedet, men evig kjipt uten 4x4...

Endret av theklr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, theklr skrev:

Heisann!

Nå har vi "nesten" bestemt oss for å kjøpe Skoda Kodiaq (2,0 TSI 4x4 Dsg) .

I den forbindelse har jeg et par spørsmål:

Er det slik hos Skoda forhandlere og at de prøver å prakke på deg svindyre vinterdekk slik at jeg burde kjøpe disse utenom? I så fall, hvilke type dekk er å anbefale? 

Hvordan er sommerdekkene som følger med?

Til slutt har jeg lest at Skoda skal sette inn samme drivlinjen som i Passat GTE i 2019 for å selge hybrid kodiaq. Hva tenker dere om dette? Er den god nok?

Noen som venter på denne ? Har ikke råd til å tape 200.000 + på å bytte inn i Hybrid når den tid kommer , men er nok for lenge å vente til og :(

Nesten som jeg er fristet til å kjøpe Passat GTE i stedet, men evig kjipt uten 4x4...

Sparte kr 10 000 på å kjøpe dekk/felg en annen plass og fikk da en tomme større også i tillegg til tøffere felger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...