Gå til innhold
Stian94

Ditec ceramic ultra


Anbefalte innlegg

I påvente av ny bil sitter jeg å funderer om jeg skal gå for dette produktet. Er TB bilpleie i Molde som leverer klargjøring. De anbefalte Ditec ceramic ultra.

Det jeg lurer på er om noen har erfaring med dette? Er ikke interessert i tilbakemeldinger om vanlig ditec da det visstnok er ett annet produkt, som ikke vurderes. 

Alternativet er å bruke en lokal detailer som bruker en lakkforsegling kalt kamikaze ISM PRO.

Mer info om det her: http://grovencarspa.no/Tjenester/Lakkforsegling

Sistnevnte er litt billigere men varer bare i 18mnd før det må legges en ny behandling (får denne noe billigere) mens Ditec ceramic ultra kun trenger en kontrollvask 1 gang pr år (900kr) så skal det visstnok vare i 9 år, selv om jeg stiller meg tvilende til akkuat det.

Noen som har noen meninger??

 

Endret av Stian94
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Ditec Ceramic Ultra på bilen jeg fikk levert for 4 uker siden. Fikk det anbefalt av en venn som har kjørt med det siden i sommer. Jeg har ikke lange erfaringen selv altså, men dette passer iallefall meg slik det er beskrevet. Jeg er ikke typen som gidder å polere bilen, men nøyer meg med å dra over bilen med høytrykkspyler ca annenhver uke. Kjører i saltsuppe i Oslo-området vinterstid, og tenker det er lurt med ekstra beskyttelse, da jeg har planer om å ha bilen en god del år.

Endret av euphoria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...