Gå til innhold
torkilp

lydanlegg


Anbefalte innlegg

her om dagen da jeg skulle spille musikk i bila, men så godt som all bass var borte, jeg tok en titt på innstillingene på spilleren, men alt var greit. noen som vet om og evt hvor det står en egen sub? og har noen andre vært borti samme problem tidligere? det gjelder forøvrig en superb 3T 2011 Mod stasjonsvogn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

På min 2014 modell med Columbus spiller så var jeg lagt merke til at lyden mangler  bass når det er veldig kaldt. Kommer mere bass etter hvert som bilen blir varm. Husker det var likt på 2013 modellen med Amundsen spilleren også.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Superb4x4 skrev:

På min 2014 modell med Columbus spiller så var jeg lagt merke til at lyden mangler  bass når det er veldig kaldt. Kommer mere bass etter hvert som bilen blir varm. Husker det var likt på 2013 modellen med Amundsen spilleren også.

 

Jeg har også Columbus Infotainmentsystem og Canton lydanlegg, men jeg merker ikke forskjell på lyden i det hele tatt om det er +25ºC eller ÷20°C. Er utrolig fornøyd med hvordan dette lydanlegget spiller, er verdt hver eneste krone etter min mening. Nå har jeg riktignok en 2016 Superb, om det er forskjell på lydanleggene i forhold til hvilken årsmodell det er vet jeg ikke, jeg er som sagt meget fornøyd. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...