Gå til innhold
Tryggvis

Er skodabutikken.no lagt ned?


Anbefalte innlegg

Finner ikke skodabutikken.no lenger. Før kunne du også finne en link til butikken fra f.eks. http://www.skoda-auto.no/, men heller ikke der ser det ut til at det en link eller lignende til denne nettbutikken lenger. Noen som vet noe om dette?

Endret av Tryggvis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd visst det er lagt ned. Jeg var inne på siden der for ikke lenge siden og da hadde butikken fått helt nytt design. Jeg sendte avgårde et spørsmål om hva som skjer med butikken til Skoda sentralt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er svaret, så da kan det bekreftes at denne altså er nedlagt. 

"Hei, det stemmer. Vi jobber med å se på andre og bedre løsninger. I mellomtiden kan du bestille alt som lå i nettbutikken gjennom din nærmeste forhandler."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper de kommer med en ny og enda bedre løsning, synd hvis dette bare blir lagt ned. Uavhengig om en kjøper via nett eller til forhandler, var dette en kjekk side å benytte for å få en viss oversikt over tilgjengelig utstyr som kunne skaffes. Venter i spenning på den «nye og bedre» løsningen...

Endret av Tryggvis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

 

På 11.1.2018 den 17.53, Core2Duo skrev:

Her er svaret, så da kan det bekreftes at denne altså er nedlagt. 

"Hei, det stemmer. Vi jobber med å se på andre og bedre løsninger. I mellomtiden kan du bestille alt som lå i nettbutikken gjennom din nærmeste forhandler."

Nå har det gått et år siden nettbutikken forsvant.

Jobber de fremdeles med å finne på noe annet og bedre? Eller har det kommet noe (som jeg ikke har fått med meg)?

Endret av Sjåføren
  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.1.2019 den 12.37, Sjåføren skrev:

Nå har det gått et år siden nettbutikken forsvant.

Jobber de fremdeles med å finne på noe annet og bedre? Eller har det kommet noe (som jeg ikke har fått med meg)?

Jeg sitter ikke med noe ny info angående dette, dessverre. Jeg venter selv på en "ny og bedre løsning". Jeg sendte avgåde en henvendelse til Skoda Norge nå, så skal jeg oppdatere når jeg får svar i fra dem. :) 

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg lovte en oppdatering på hevendelsen min, og den kommer her, datert 29. januar 2019:

Sitat

Hei Stian, vi har fortsatt ikke noe info i forhold til ny nettbutikk, så foreløpig må man bestille originaltilbehør gjennom en av våre forhandlere. Hilsen Christopher :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...