Gå til innhold
geologen

Long life service pris?


Anbefalte innlegg

Pris på service varierer veldig etter hva du skal gjøre. Om jeg ikke tar helt feil så skal du nok bytte olje på både DSG kassa og ha service på Haldex (4x4), mulig det også er tid for bytte av bremsevæske i tillegg. Da har du en del «tyngre» service oppdrag her som tar litt tid og koster en del kroner. Oljebytte på DSG kassa og Haldex er de mest kostbare tingene  her og drar prisen merkbart opp.

Dette er litt etter hva jeg har lest at andre har skrevet tidligere i Skoda-gruppa på FB, jeg har hverken oljefylt DSG kasse eller 4x4 på min bil, så helt sikker på hva disse serviceintervallene er kan jeg ikke si at jeg er 100% sikker på. Forhåpentligvis så kan noen flere entene korrigere eller fylle på med mer info til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har verkstedet ditt spesifisert kostnadene? Det blir jo vanskelig og uttale seg når en ikke vet 100% hva prisen omfatter. Min erfaring er at det lønner seg å spørre flere verksteder. Gjerne også Mekonomen. For nye fjærer foran sparte jeg i fjor 50% på å spørre 3 verksteder om deres pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...