Gå til innhold
Andre'

Bestilt ny bil??


Anbefalte innlegg

Får krysse fingra for at den kommer tidligere. Jeg ble først forespeilet 6-7 måneder, så endte det på 4 måneder.

Er slett ikke noe dårlig kjøp, selv om jeg heller ville gått for Scout utgaven om jeg hadde valget i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke annet enn personlig preferanse. Jeg synes ikke SUVer og sportslighet hører helt sammen.

Men i praksis er dette utelukkende estetisk på disse bilene, med unntak av ørlitegrann høyere bakkeklaring hos Scout, noe jeg gjerne skulle hatt. 

Når det er sagt, så synes jeg også det er rart at Scout kommer med 19" felger, og ikke 18". Men igjen, så er dette personlig preferanse.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Scout er vel den mest meningsløse modellen av alle Kodiaqmodeller.

Eneste som er av funksjon, og ikke bare plast og lim, er 6(!)mm heving og en bad read plate, som kan bestilles for ca3500,- på alle modeller unntatt sportline.

Hadde selv håpet på at Scout skulle bli en like stor endring fra Style, som de er på octavia, men det var jo ikke i nærheten.

Så da ble det Sportline Black Magic. 

Så til OP, gratulerer med kjempekul bil! Fikk du noen grunn for at det var 6mnd ventetid? Jeg fikk beskjed om levering enten første uka i mai, eller siste uka i mai (dukka opp to forskjellige ukenr under bestilling i dag).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed om 4-6 mnd, men det har skjedd no bytting av bestillinger så jeg får min i april??  den blir produsert i uke 12? griseflaks.hvordan farge tok du?  Hvis jeg hadde haft lyst på noe annet en sportline så hadde jeg bestilt d?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...