Gå til innhold
ringebu

17-modellen


Anbefalte innlegg

Jeg gleder meg som et lite barn til å få 17-modellen i hus. 

Hva skiller 17-modellen fra 16-modellen. Har noen sett en 17modell octavia i gatene ennå?

Jeg har bestillt Navipakke og lurer litt på hva som ligger i ordet "nettpakke".

Dette blir min første Skoda.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Gratulerer med ny bil (snart i alle fall). Når er forventet levering?

Har ikke oversikt på forskjellene mellom 16 og 17 modeller.

Nettpakke, er ikke det apper og diverse nettrelatert? 

I bunn og grunn fikk du egentlig ikke så mye info fra meg da ;)

Farge og motor gikk du for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel da jeg kjøpte bilen skulle jeg hatt den allerede nå i følge selger, men det ser ut til å bli midten av September. Jeg kjøpte en brun sedan med 180 hk bensin automat og 4x4.

Jeg har funnet ut at nettpakke handler om nett i bagasjerommet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

@Tor2r det er litt sammensatt dette her, og det er nok kun selgeren som er den rette informasjonskilden her.

Selgeren får bare opp ny info når bilen blir registrert inn/ut et nytt sted. Neste beskjed @ringebu kan få nå er at den står på kaia i Tyskland, så er det ikke mer info å få før den er på båten. Neste beskjed er når den ankommer Bekkelagskaia, og så når den er på vei til forhandleren.

Er nok flere som også kan søke opp en bil, men jeg fikk i ikke noen link/søkemulighet i våres da jeg ventet på vår bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra den er ferdig produsert på fabrikk, så kan den i de mest ugunstigste tilfellene ta ca 4 uker før den er på Bekkelagskaia. Men det kan også bare ta 2 uker om en har max flaks med transporten.

 

Selgeren kan også merke bilen med haster på bestillingen, men det er kun på transporten ut fra Bekkelagskaia det kan bli tatt hensyn til. Dvs at det kan prioriteres av transportøren, men om alle selgere hele tiden merker bilene sine slik, så blir det jo helt håpløst for dem å gjøre det.

Så det bør egentlig bare gjøres i untakstilfeller...........

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

×
×
  • Opprett ny...