Gå til innhold
Skavholm

Bakluke åpning


Anbefalte innlegg

Nå tar jeg utg.pkt i at du har en el.bakluke og at den kan justeres på samme måte som i min Superb. Sjekk ut og prøv denne metoden her, stopp luken i ønsket høyde, og hold så knappen inne til du får en kvitteringslyd, da skal bakluken være programmert til å stoppe i den høyden du har satt den til.

Se denne tutorialen her,

Om det skulle fungere på en annen måte i Kodiaq,  så må du nok inn i instruksjonsboken for å lese litt ;) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ikke jeg husker helt feil, så skyver du den bare helt opp med håndmakt (fra der den er programmert av deg til å stoppe), og holder så knappen inne til du får kvitteringslyden igjen, og da har du satt en ny «stopphøyde» for bakluken. Det er litt etter hukommelsen dette her, men det kan jeg sjekke om litt i instruksjonsboka. 

 

EDIT:

Det var slik jeg mente at det var ja, legger ved et skjermbilde fra instruksjonsboka fra min Superb.

5aaeb20ce8582_Skjermbilde2018-03-18kl_19_36_16.thumb.png.b61ec30cc4c22cd261354dbea8b055ba.png

Om du ikke har den allerede @Skavholm, så anbefaler jeg deg å laste ned instruksjonsboka elektronisk. Den har hjulpet meg mye fordi jeg ikke har «giddet» å gå ut i bilen for å hente selve instruksjonsboka i papirform............. ;) 

Her har du en link til en kombinert bil -og infotainment systemene til Kodiaq

https://ws.skoda-auto.com/OwnersManualService/Data/no/Kodiaq_NS/11-2017/Manual/Kodiaq/A_SUV_Kodiaq_OwnersManual.pdf?_ga=2.241041027.1670864690.1521398437-85208f77-3c2d-4b6f-b30c-d8dbd2ae8664

Endret av Superb lll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...
På 18.3.2018 den 19.30, Superb lll skrev:

Her har du en link til en kombinert bil -og infotainment systemene til Kodiaq

Ligger det linker i forumet til alle instruksjonsbøkene?

Har du en link til Kodiaq 2020 eller 19?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger linker til noen instruksjonsbøker på forumet @Espen, men jeg har registrert at enkelte av dem ikke virker lenger (i hvert fall sist jeg prøvde enkelte av dem), mens noen få av dem har blitt aktive igjen (mulig de har blitt oppdatert elns, det vet jeg ikke).

Har ingen annen link for hånden til Kodiaq, linkene som ligger på forumet (som jeg har delt) har jeg bare «googlet opp». Men en må (til tider) innom en del linker før en finner det en ønsker, men da er det gjerne for litt eldre modeller det gjelder.........

Den siste som ser ut til å være tilgjengelig er fra produksjonen 11/2018,

http://manual.skoda-auto.com/218/nb-no/Model/Kodiaq_NS

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...