Gå til innhold
sletto

ØK: 17" felger ET40


Anbefalte innlegg

Ønsker å kjøpe 4stk 17" felger, (helst i antrasitt eller svart, men ikke et krav),  med ET40.  Skal brukes som vinterfelger på Kodiaq, så legger ikke veldig mye penger i de, men de bør være hele og pene.

fordel om felgene befinner seg ikke alt for langt fra Oslo eller Trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dessverre ikke hjelpe deg med dette @sletto, men jeg kan komme med et lite tips til deg, om du ikke allerede er klar over da selvfølgelig :) .  

Om du er på FB så finnes det en egen kjøp/salg «undergruppe» i Skoda gruppa der, og det er en del som har lagt ut noen felger for salg der (uten at jeg spesifikt har lagt merke til hvilke biler de passer på), det er også flere som har byttet sine felger på Kodiaq der også, så mulig en ønskes kjøpt annonse vil kunne hjelpe deg videre.

Lykke til :) 

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på utkikk etter 17 " felger  med innpress på 40 på Finn og på flere  FB-grupper i alle falle ett år nå. Og det er ikke mye å finne, i hvert fall ikke i akseptabel stand, til en folkelig pris, og i rimelig nærhet. Nå har jeg vært temmelig kresen, så det er alltid noe som er "feil" på de få som dukker opp. Dessuten vil jeg ha 8" bredde. I.o.m. at jeg ikke bor sentralt i Østlandsregionen, så er avstand ofte litt begrensende, gidder ikke reise halve Norge, eller kjøpe "usett". Har brent meg litt på det før, bilder sier ikke alt.

Men hvis du aksepterer ET45, så åpner det seg en langt større verden. Der er det mye større utvalg. Og andre veien, ET35 finnes det flusst av, det er mere vanlig på Audi og Merchedes. Bare pass på diameter på senterhullet, er ofte 66,noe eller 74,noe så ringer trengs. Vær også oppmerksom på at boltene kan være avvikende på ettermarkedsfelger og originalfelger til andre bilmerker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...