Gå til innhold
Janse

Hvem har fået sin Karoq og er du tilfreds med den?


Anbefalte innlegg

Jeg har endnu ikke fået min Karoq, men håber den kommer i næste uge. Vil helt klart lægge et billede ind og fortælle lidt om førsteindtrykket.

Er der nogen af jer som er blevet lykkelige førere af Karoq og hvad er jeres indtryk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte min den 7. februar og har i dag fået at vide jeg kan hente den fredag eftermiddag ? Kan firstå at det går lidt hurtigere med diesel. Der har været problemer med levering af varioflex-sæder, men måske primært i læderindtræk (jeg har valgt varioflex med stofindtræk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nåede at bestille før forhandleren havde lagt bestillinger ind på de 10 biler han var garanteret kort leveringstid på. Efter nogen tid fik jeg at vide den ville blive bygget i uge 12 og det passede. De havde regnet med den ville være her i sidste uge, men forsinket een uge. Havde jeg bestilt 1-2 uger senere havde det været meget længere leveringstid. Som jeg har forstået det har hver forhandler i Danmark rådet over et bestemt antal biler med 8-10 ugers leveringstid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fik min i fredags. Jomfrurejsen gik til København og den har nu kørt 1100 km. Utrolig komfortabel at køre i med mange muligheder - er kort sagt endnu igang med at lære den at kende. Men den lever op til mine store forventninger :D sætter et par billeder så I tror på mig ;)

20180413_172021.jpg

20180413_172004.jpg

  • Lik 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, tronna skrev:

Grattis!

Menne.. Vi vil se bilder, ellers tror vi ikke på deg! ;)

Kommer plutselig...... xD

1 time siden, Janse skrev:

Jeg fik min i fredags. Jomfrurejsen gik til København og den har nu kørt 1100 km. Utrolig komfortabel at køre i med mange muligheder - er kort sagt endnu igang med at lære den at kende. Men den lever op til mine store forventninger :D sætter et par billeder så I tror på mig ;)

Lava Blue ser jeg. Vurderte også den, men endte opp med en annen farge.  Har ikke kjørt så mye ennå, men det ser bra ut.

  • Lik 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Janse skrev:

Jeg fik min i fredags. Jomfrurejsen gik til København og den har nu kørt 1100 km. Utrolig komfortabel at køre i med mange muligheder - er kort sagt endnu igang med at lære den at kende. Men den lever op til mine store forventninger :D sætter et par billeder så I tror på mig ;)

Gratulerer med ny bil @Janse, den ser veldig flott ut, fin farge på den bilen synes jeg. Høres bra at du er fornøyd etter en skikkelig kjøretur med ny bil :) 

Fint om du også lager en egen tråd på din nye bil @Janse :) 

 

20 timer siden, Karoq2018 skrev:

Fikk min på fredag etter 4 måneders ventetid. Ser bra ut B|

Gratulerer med ny bil @Karoq2018 :) 

Bilder og/eller egen tråd på bilen venter vi på i spenning vet'u ;) 

Endret av Superb lll
  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎17‎.‎04‎.‎2018 den 11.53, Superb lll skrev:

Gratulerer med ny bil @Janse, den ser veldig flott ut, fin farge på den bilen synes jeg. Høres bra at du er fornøyd etter en skikkelig kjøretur med ny bil :) 

Fint om du også lager en egen tråd på din nye bil @Janse :) 

 

Gratulerer med ny bil @Karoq2018 :) 

Bilder og/eller egen tråd på bilen venter vi på i spenning vet'u ;) 

Takk for det :) Et bilde i denne omgang. Synes Karoq kler Cappucino Beige godt, og er glad vi landa på det. Skifter uttrykk med vær og lys. Står bra mot de svarte listene nede, kromlistene ellers, og nå også  en svart takboks på toppen.

Karoq1.jpg

Endret av Karoq2018
  • Lik 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, her var vidunderet avbildet :) 

Synes det er fint at dere @Karoq2018 og @Janse har valgt farger som ikke er så veldig ofte å se, i hvert fall ikke her jeg bor. Karoq kler godt både Cappucino Beige og Lava Blue (slik det ser ut på bildene dere har lagt ut), men personlig så hadde jeg nok ikke vært tøff nok til å velge det. Har bestilt ny bil selv, og der går jeg fra Moon White metallic og over til Quarts Grey metallic, så så spesielt modig og nytenkende kan en garantert ikke si at jeg er........ ;) 

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Superb lll skrev:

Se der ja, her var vidunderet avbildet :) 

Synes det er fint at dere @Karoq2018 og @Janse har valgt farger som ikke er så veldig ofte å se, i hvert fall ikke her jeg bor. Karoq kler godt både Cappucino Beige og Lava Blue (slik det ser ut på bildene dere har lagt ut), men personlig så hadde jeg nok ikke vært tøff nok til å velge det. Har bestilt ny bil selv, og der går jeg fra Moon White metallic og over til Quarts Grey metallic, så så spesielt modig og nytenkende kan en garantert ikke si at jeg er........ ;) 

Takker. Både konen og jeg var enige om at vi ikke ønskede een af de farver man ofte ser på vejene (sådan  var det også med vores tidligere bil, en Fabia). Og selvom vi kun sp farven på en kugle, så tænkte vi at det måtte være en lava blå. Og det har vi ikke fortrudt. Som @Karoq2018 nævner er det imponerende som farven ændrer sig med lyset. Det er en ren fornøjelse at se på :) vil iøvrigt lige tilføje et billede hvor den står i høj sol. ..... hmm har lidt problemer med at oplaste billedet. Prøver igen senere

Endret av Janse
Ville tilføje billeder
  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Janse skrev:

Takker. Både konen og jeg var enige om at vi ikke ønskede een af de farver man ofte ser på vejene (sådan  var det også med vores tidligere bil, en Fabia). Og selvom vi kun sp farven på en kugle, så tænkte vi at det måtte være en lava blå. Og det har vi ikke fortrudt. Som @Karoq2018 nævner er det imponerende som farven ændrer sig med lyset. Det er en ren fornøjelse at se på :)

Jeg har fremdeles ikke sett en eneste Skoda i Lava Blue metallic «Live», kun på bilder og kulen hos forhandler som du nevner. Og den forandret lyset og fargen seg veldig på etter hvor en var, en fargenyanse inne i butikken, en annen i direkte sollys og en tredje i skyggen, så det er definitivt en spennende og flott farge. :) 

Når det gjelder Cappucino Beige metallic så har jeg kun sett den på en meget kjedelig Superb, ikke sotede bakvinduer, kun 16" hjul, så der var den ikke noe fin etter min mening. Men Karoq synes jeg var fin i den (i hvert fall på bildet), og den kledde godt både sotede bakvinduer og de sorte plastikk detaljene som det er på Karoq. :) 

 

Endret av Superb lll
  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver igen med et par billeder. I høj sol og efter et par ture på grusvej. Det kan ikke undgås når man er på fisketur imageproxy.php?img=&key=2e1fb32b500cfc59;) hmmm den vil åbenbart bare tage et billede ad gangen

20180418_200737.jpg

Her kommer en dusty Karoq :D

20180421_224644.jpg

Endret av Janse
Rettelser
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...