Gå til innhold
CitizenX

Forsikring 280 TSI


Anbefalte innlegg

Det kommer nok an på hvilket selskap du forsøker deg hos, jeg har akkurat undersøkt prisen på min egen bil hos bl.a. Sparebank 1, men jeg måtte kun taste inn, bilmerke og modell, fødselsdato/personummer og navnet mitt, men måtte ikke snakke med noen for å få prisen til min bil.

Men slik er det nok dessverre ikke hos alle.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, CitizenX skrev:

Forskjellen mellom din Superb og 280TSi er vel sånn ca 100 HK, og akkurat det er sikkert grunnen til at man må ta personlig kontakt. Har en aldri så liten mistanke om at det sikkert koster _litt_ ??

Ja det stemmer at det er ca ganske nøyaktig 100hk mer i den @CitizenX :) 

Men jeg fikk likevel «tilbud» på en Superb 280 hk, jeg måtte som sagt bare oppgi både bonus, kjørelengde, navn og fødselsnummer for å få et svar.

Den samme muligheten er det også hos Gjensidige, her må en også her oppgi bonus, kjørelengde, navn og fødselsnummer. Da har jeg bare sjekket 2 tilfeldige selskap jeg ikke har noe kundeforhold til i det hele tatt.........

Så det er definitivt ikke umulig uten å måtte snakke med noen, flere har jeg dog ikke prøvet  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Betaler rett under 8000 kr i året inkludert årsavgift hos Storebrand.

Dette er også med pluss forsikring som tar Motor, Driverk og understell som de kaller det :)

 

Frende kunne ikke forsikre bilen min annet en kasko med leie bil.

Virker som forsikringsselskapene bruker litt forskjellige metoder å gi deg tilbud på.

Frende går direkte ut i fra at det er mye HK og vil derfor ikke ta pluss forsikring.

Storebarnd fek de går utifra skade statistikk på bilen  og det er vel ikke mange Skoda Superb 280 hk i norge med mye skader

så derfor tror jeg den er billig. Skal sies at jeg også har 75% 5 år på forsikringen så det kan jo gi noe rabatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...