Gå til innhold
Mosk

Skiltlys


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...

Reis til Skoda å få originale LED lamper isteden, dette får de tak i. De kan også kode disse inn med diagnose utstyret. Koster såvidt over 200kr for begge lampene, mye billigere originalt enn uoriginalt. Sjekk det opp!

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 17/05/2018 den 0.15, Skodamek skrev:

Reis til Skoda å få originale LED lamper isteden, dette får de tak i. De kan også kode disse inn med diagnose utstyret. Koster såvidt over 200kr for begge lampene, mye billigere originalt enn uoriginalt. Sjekk det opp!

Du mener altså at om jeg reiser til Møller så skal jeg kunne få kjøpt to komplette og originale LED-lamper som passer til Octavia 2015? Og det for den nette sum av 200 kr for begge lampene?

Beklager...jeg tror deg virkelig ikke. Dersom Møller selger dette så er det nok en stk-pris som er way over de 200 du snakker om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å spørre Møller selv, da er det vel ingen tvil om fasiten ;) 

Det er mange som faktisk tror at merkeverkstedet er dyrest på absolutt alt (uten at de i det hele tatt har spurt), men her kan en bli positivt overrasket. Men det enkleste er jo som sagt å undersøke selv, for det koster absolutt ingenting ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, OmegaPO skrev:

Når ‘’skodabutikken.no’’ eksisterte, betalte jeg 90,- pr.stk for orginalt ledskiltlys.

Det var billig, ingen tvil om det! Skulle ønske jeg visste om dette før da....

Men what!? Når stengte de egentlig? Jeg har jo handlet der ett par ganger jeg.... kjøpte faktisk et komplett dekksett der på tilbud. Da jeg bestilte min Octavia så skulle Møller ha 20.000,- for en dekkpakke.

Akkurat den samme dekkpakken solgte de på Skodabutikken.no til 12.000,- så jeg bestilte den der isteden selvfølgelig og fikk den til og med levert i butikken hvor jeg kjøpte bilen. 

Det var vel kanskje derfor de fjernet nettbutikken da tipper jeg.... for de solgte varene billigere enn man fikk de til i fysiske butikkene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Skodamek skrev:

Har kjøpt dette selv, koster ikke stort... husk at det må kodes inn

Trenger man det om de kjøpes originalt hos Møller da?

Jeg fikk forresten svar fra Møller. Skodabutikken.no er lagt ned for godt, og kommer ikke tilbake igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Greco skrev:

Trenger man det om de kjøpes originalt hos Møller da?

Jeg fikk forresten svar fra Møller. Skodabutikken.no er lagt ned for godt, og kommer ikke tilbake igjen....

Må kodes uansett. Dette er for å "fortelle" bilen at det er lys med lavere motstand, og man slipper da feilmelding om gåen pære. Dette kan sikkert noen med VCDS  i nærheten av deg gjøre kjapt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...