Gå til innhold
Mamsen

Farge kombinasjoner


Anbefalte innlegg

Hei, jeg her ny her inne. Bestilte meg en Karoq sent i går kveld. Estimert levering uke 32. Gleder meg masse til å få den. I mellomtiden så er det jo gøy å høre hva andre har bestilt osv...

Jeg valgte fargen cappuchino begie og beige skinn style intereiør.  Syns det er vanskelig å finne gode bilder av de ulike farge kombinasjonene på nett, så det er jo gøy å høre hva dere har valgt. 

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen til forumet @Mamsen og ikke minst, Gratulerer så mye med bestilling av ny bil :) 

Fint om du lager en egen tråd til bilen du har bestilt med tanke på utstyrsversjon, motor, og hva du har valgt av ekstrautstyr, og så må en jo utfylle tråden med noen bilder når en mottar sin bil da :) Tråden kan du lage her,

https://skodaforum.no/forum/20-min-bil-mitt-prosjekt/

 

Når det gjelder farge -og fargekombinasjoner så er det ikke alle bilder som er så enkle å finne som du skriver, jeg fant noen bilder av Karoq i Cappucino beige i linken hermen det blir også bilder av andre farger i et slikt Google søk.

Bilder av Karoq med beige interiør, finnes det jo også noen bilder av f.eks. her. Men igjen, så blir det veldig generelt og ikke så enkelt og finne så mange bilder med denne kombinasjonen som viser alt sammen ser det ut til.

 

Er i hvert fall en her på forumet som også har en Karoq Cappucino beige

 

Lykke til med ventingen på ny bil @Mamsen :), jeg venter også på ny bil og jeg er ikke spesielt god til akkurat det....... ;)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mamsen skrev:

Tusen takk for info @Superb lll. Skal snekre sammen en tråd i kveld. Det blir litt ventetid ja, og jeg har en leasingbil som skal leveres i juli, så sommeren kan bli artig uten bil ;-)

Bare hyggelig :) 

Er litt artig å se hvordan andre velger farger, velger motor og tenker på utstyr, for der prioriterer vi ganske så forskjellig alle sammen naturlig nok :) 

Tja, en sommer uten bil er muligens bedre enn en vinter uten bil, men det er jeg jammen ikke helt sikker på heller.......... ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har cappucino beige på vår splitter nye Karoq, og er kjempefornøyd med det. Valgte delskinn interiør (standard) i svart. Synes det ser bra ut, men nå liker ikke jeg lyst interiør generellt da.  Finnes et bilde av bilen i en annen tråd her som nevnt høyere opp.

Har planer om å lage en egen tråd for bilen når jeg bare kommer så langt... ;-)

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Karoq2018 skrev:

Har cappucino beige på vår splitter nye Karoq, og er kjempefornøyd med det. Valgte delskinn interiør (standard) i svart. Synes det ser bra ut, men nå liker ikke jeg lyst interiør generellt da.  Finnes et bilde av bilen i en annen tråd her som nevnt høyere opp.

Har planer om å lage en egen tråd for bilen når jeg bare kommer så langt... ;-)

Gleder meg til å se flere bilder ?

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...