Gå til innhold
Ksport

Kodiaq - Skvettlapper foran?


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Noen som har prøvd skvettlapper fra eBay til kodiaq? Jeg har bestillt og fått, ser greit ut men aner ingenting om passform da bilen ikke er kommet xD 

Endret av Sverre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, TheHaughom said:

Skoda-skvettlappene må du vel skjære ut noe i innerskjermen for å feste. Skal ikke være voldsomt, og løses visstnok med en tapetkniv. Ikke direkte borring og skruing i karosseri.

Men det er kanskje nok til at man allerede ute og kjøre med rustgarantien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er instrukser på det som følger med skvettlappene. Skvettlappene er originale fra Skoda, så det skal ikke ha noe å si på garanti.
Gitt at de monteres korrekt og at man ikke volder øvrig skade utover det som installasjonsveiledningen tilsier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bestilte ferdig montert forran, ettersom sportline  på bestillingstidspunktet ble levert med skvettlapper bak. 

Så kom bilen, uten skvettlapper bak, og da tok faktisk Møller Rud regninga på lappene inkl montering bak. 

Servicen så langt hos Møller Rud har vært upåklagelig, fra jeg rusla inn i butikken for første gang i mars, gjennom hele bedtillingsprosesessen, og også etter levering. Blir spennende å se om servicenivået holder seg på samme nivå fremover. 

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå hatt Sportline (TSI’en) i ca 4 mnd og er veldig fornøyd! Også kjøpt hos Møller Rud og de har fulgt opp når jeg har hatt spørsmål. Og god service fikk jeg når skvettelappene foran ble ettermontert. ?

Endret av Ksport
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Så bra @sletto :) 

Har hatt min Scout i 5 dager og gjort unna rett over 90 mil hittil, og synes bilen fungerer bra så langt. :) 

Har igjen et par turer til som tilsier enda 200 mil til i løpet av sommerferien vår, så ser jo ut til at bilen bli utprøvet i løpet av ferien i hvert fall, selv om det er stund til den blir skikkelig innkjørt ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Btw, så har jeg et sett med skvettlapper forran liggende, som trenger et nytt hjem. 

Kjøpt fra superskoda, så om jeg kan få omtrent det jeg betalte der for de, så hadde jeg blitt veldig happy. 

Men ut skal de. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...