Gå til innhold
Jørgen

Erfaringer med vindavvisere og emblemer fra superskoda


Anbefalte innlegg

Hei, 

Jeg er ny på forumet så vet ikke om dette er riktig sted å spørre, men prøver.  Jeg har akkurat bestillt en superb, svart style, 4x4 150hk diesel og i den forbindelse ønsker jeg å montere vindavvisere og svarte emblemer samt foliere cromlistene svart. 

 

Spørsmålet mitt er som følger. Har noen av dere erfaring med superskoda og er passform på vindavvisere bra? Noen som har montert svarte skoda emblemer? 

http://www.superskoda.com/Skoda/SUPERB-III/Emblems/

 

http://www.superskoda.com/Skoda/SUPERB-III/Wind-Rain-deflectors/

 

På forhånd takk?

 

Mvh Jørgen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen til forumet, og gratulerer med bestilling av ny bil @Jørgen :) 

 

Jeg har ingen erfaring med dette til min Superb selv, men jeg har sett noen som har dem montert. Men jeg mener å huske at jeg har sett to forskjellige festemåter til dem.

  1. Den ene er slik som det ser ut på bildene til Limousine utgaven, hvor vindavviserene er plassert i mellom toppen på døra og pakningen rundt vinduet.
  2. Den andre er hvor de er limt med dobbeltsidig tape på utsiden av toppen på døra.

Personlig så hadde jeg nok foretrukket festemåte nummer en for å slippe at noe skal limes/tapes fast på bilen, men det er jo bare min personlige mening. Har hatt tilsvarende vindavvisere som dette til en bil jeg hadde tidligere, men de var av merket Hval, og jeg synes de var veldig praktiske. Lager litt mer vindsus, men den gangen så satt jeg mer pris på de praktiske fordelene, fremfor ulempen med litt mer vindsus.

 

Sorte merker kan være flott/stilig, men jeg vet ikke helt om jeg hadde gjort det på en sort bil, når du i tillegg skal foliere chromelister. Det er selvfølgelig en smakssak det der, men jeg tror kanskje det kan bli litt for tungt/dystert, men det har du helt sikkert vurdert flere ganger selv :) 

 

Lykke til :)

 

PS!

Lag gjerne en tråd på din nye bil her @Jørgen, for det er jo litt morsomt å se hvilket utstyr, ekstrautstyr, felger, etc de forskjellige velger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, takk for svar. Jeg skal prøve meg på en ny trå når jeg har fått bilen. Foreløpig er det bare å vente samt tenke igjennom hva man ønsker å gjøre. Gleder meg til Superb, er storfornøyd med de to tidligere octaviaene men har altid hatt lyst på en Superb og nå tok jeg sjansen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...