Gå til innhold
Sveinar

Elektriske problemer


Anbefalte innlegg

Har en Skoda Octavia 2004 modell, med andre ord godt brukt bil. Har i det siste hatt en del elektriske problemer, først og fremst at vinduene åpner seg i tid og utide samt at sentrallåsknappen (?) også lever sitt eget liv.  Det som er ytterst interessant er at vinduene går ned etter at bilen er helt skrudd av.... Tenkte at jeg bare kunne koble ut sikringen inntil videre, men etter å åpnet opp til sikringen fant jeg ut at det ikke fantes en sikring for hverken de elektriske vinduene eller sentrallåsen :/ Noen som har opplevd lignende problemer og vet hvordan man kan fikse det? Kan det for eksempel være så enkelt som en ledning i klem? Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Kodiaq6011 skrev:

Hvis du har mulughet for diagnose så finner du fort ut hvor feien kan vøre.

litt dyrt...

15 timer siden, Octavia 2006 4x4 skrev:

Vinduene på vår 2006 modell oppfører seg på samme måte. Vinduene kan kjøres opp og ned med nøkkelen ved å holde åpne-eller lukke-knappen inne. Problemet skyldes nok feilmelding med denne "tjenesten".

hmm, spennende, det har jeg ikke prøvd enda. Endte opp med å bare koble fra konnektoren. Har du også hatt problemer med sentrallåsen og vindusviskerne? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...