Gå til innhold
Godtlibs1

Styrestrøm ekstralys


Anbefalte innlegg

Hei.
Er det noen her som har koblet ekstralys på en skoda superb 2012 mod og kan fortelle meg hvordan dere har koblet opp lysene?

jeg har montert på tre bosch big knick på min men når jeg henter styrestrøm direkte i halogen langlyset så kutter bilen strømmen til pæra.

har dere brukt xbb, canM8 eller kan man for.eks bruke biltema sitt koblingssett for vag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Canbus-adapter er vel det tryggeste valget her, etter hva jeg kan lese. Jeg MÅ ha canbus om jeg skal ha ekstralys, men det er ene og alene fordi jeg har adaptive fjernlys etter hva jeg har forstått. 

Canbus-adapter er ikke noe dyrt å kjøpe, og det skal visstnok følge med god bruksanvisning for de som er litt teknisk anlagt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
På 22.12.2018 den 22.09, Core2Duo skrev:

Canbus-adapter er vel det tryggeste valget her, etter hva jeg kan lese. Jeg MÅ ha canbus om jeg skal ha ekstralys, men det er ene og alene fordi jeg har adaptive fjernlys etter hva jeg har forstått. 

Canbus-adapter er ikke noe dyrt å kjøpe, og det skal visstnok følge med god bruksanvisning for de som er litt teknisk anlagt. :)

Handlet canm8 high beam og Can reader fra bilradiospesialisten.no kostet ca 1800kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...