Gå til innhold
RuneT

Trådløs mobillading slår seg av og på


Anbefalte innlegg

Opplever at den trådløse ladingen (Phone Box Premium) slår seg av og på før telefonen er fullt oppladet. Er dette normalt? Slår den seg av og på pga høg temperatur? Har en Samsung Galaxy S9. 

Endret av RuneT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lader den til batteriet er fulladet? I går kjørte et langt (over en time i strekk) og så stoppet den og startet på nytt igjen. Står mobilen innstilt på "Trådløs Hurtiglading" forresten? 

Endret av RuneT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke avbrutt lading for meg nei, men har ikke kjørt langt nok til å få fullt da jeg ikke legger den der uten å ha behov for lading. Har tatt den ut med 97%, da hadde jeg kjørt i ca 45 minutt, men husker ikke hvilken % den startet med denne gangen. Finner ingen innstilling for trådløs hurriglading på mobilen, men det er gjerne en innstilling i bilen? Har ikke sjekket så mye rundt dette, men kan sjekke om det var dette du tenkte på? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, men da høyrast bra ut. Eg hadde blitt veldig glad dersom du hadde villa sjekka dette for meg, og du finne denne innstillingen på telefonen faktisk;

Gå til INSTILLIGER->AVANSERTE - >FUNKSJONER->TILBEHØR

Nederst finner du et valg for TRÅDLØS HURTIGLADING, så kan du sjå om den er på eller av😊

Da kan jo hende at da er noko som skjer med ladaren når den blir varm, for da gjere desse trådlause ladarane, og dersom dei verte brukt over lang tid så kan da hende dei slår seg av eller på dersom temperaturen blir for høg. Da er uansett kjekt å høyre andres erfaringer, og eg er glad for at du orkar å sjekke da ut😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ikke innstilling for trådløs hurtiglading, men resten av prosedyren du sendte stemte. Mulig s8 ikke kan styre det selv? 

Jeg har også et deksel på telefonen (et silikonbasert omslag fra tech21) mulig dette lager en liten varmeavledningsbarriere mellom telefon og ladeplate og dermed ikke blir for varm? Har du deksel på din telefon @RuneT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, då kan da være at du ikkje har brukt trådlaus ladeplate med hurtiglading før på telefonen, for dette valget blir først synlig dersom du har brukt da (må liksom "aktiverast" på telefonen). 

Ja eg har eit originaldeksel på telefonen, men om da leder varme eller ikkje anar eg ikkje. I dag testa eg ladinga i bilen: la mobilen på lading når da var 50% på batteriet, så lada den heilt til 80% før den slo seg av første gong. Så slo den seg på igjen etter ei stund. Det kan hende det rett og slett fungerer sånn, men tenkte å høyre med forhandler for å være sikker. Har du testa om du klarer å lade mobilen din meir enn 30%? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...