Gå til innhold
RuneT

Oljeforbruk 2.0 TDI 190hk DSG 4x4


Anbefalte innlegg

Kva erfaring har folket med oljeforbruk på desse motorane? Har no etterfylt 0,5 liter på 2500km, og veit at dette er innanfor kva fabrikken tolererer (opptil 0,5l pr 1000km), men eindel høgare enn kva eg er vane med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Skavholm skrev:

Hei har selv kodiaq20 d som er gått 15000 km og er en 2018 mod hvor det ikke har vært behov for etterfylling ennå. har også slep vog en del i høst.

Okay! Da var jo bra då, men da verker som da kan variere stort på desse motorane då sidan dei kan bruke så mykje som manualen seie. Kjørte du fint inn bilen eller kjørte du som vanleg frå første kilometeren? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørt pent og holdt meg til norske og svenske fartgrenser, dro ikke vogn før bilen var gått ca 7000km, skoda anbefaler ca 5000 km før tung belastning på krok. WW hadde det samme olje forbruk  som aksetabel allerede på passat og golf i 1982. 1 l på 1000km eg hadde ikke aksepter det  på en bil i dag. Men det kan jo gå litt etter på olje ved innkjøring av ny motor, så spørs det hvor nøye de har vært med nivået ved på fylling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Fulgte boka og begynte ikkje å dra på for mykje før etter 1000km. (henger har eg ikkje brukt enno på den). Vil tru at forbruket minker etter kvart også som ting setter seg og blir tilslitt, men da også hende at nivået ikkje var heilt på maks som du seie når eg fekk bilen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Kodiaq6011 skrev:

Regn med ca 0.5l på 20.000km

Tenker du etter at bilen er godt innkjørt? Min har jo brukt no ca 0,5 l etter 2500 km, som vistnok er godt innanfor akseptabelt forbruk i følge manualen. 

Endret av RuneT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, CitizenX skrev:

Bare følg godt med på situasjonen, om det blir høyere oljeforbruk så er det bare å klage selv om det er innafor. 

 

Ja eg får gjere da, men magefølelsen seier at forbruket blir å minke etter kvart som motoren og stempelringer setter seg skikkeleg. Har lest eindel på diverse forum, og da er variert tilbakemelding på om dei brukar olje eller ikkje, men da verkar som om da er vanleg at ein ny dieselmotor skal bruke litt olje i starten. 

Endret av RuneT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Begynte ikkje å trø til før den var gått rundt 1000 km, som da står i boka. Nei håpar jo at da ikkje er noko gale, men blir jo med eingong litt skeptisk når ein ser at da mangler 0.5l på peilepinnen etter så lav km. stand. Kom frå ein engelsk utskjelt doning som vart kalla for "bruktbilen frå helvete", men olja brukte den slettens ikkje (Land Rover Discovery 3). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dokke som ikkje har etterfylt:

Er framleis nivået på den øverste streken på peilepinnen, eller har rett og slett ikkje bilen gitt beskjed om at oljenivået er lavt enno? Min bil gav aldri beskjed om lavt oljenivå, men nivået hadde sunke ned til midten på pinnen og var framleis innanfor akseptabelt nivå uten behov for etterfylling. Eg er vane med å peile sjølv og ikkje med ein bil som gir beskjed om lavt oljenivå. Pleie dokke å peile eller kjøre til den evt. gir beskjed sjølv? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del, så peiler jeg selv. Bilen har pr.dags dato ikke gitt meg noe beskjed om for lavt olje nivå. Og, den har heller ikke hatt behov for etterfylling iforhold til nivå på peilepinnen.. :)

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg peila olja ganske tidlig. Den var ikke helt mott toppen av merkingen, men den har stått stabilt på rundt 3/4 vil jeg mene. 

Frostvæske derimot har jeg mistanke om lekkasje. Så der har jeg måttet etterfylle en gang hos møller. De har også notert i sitt system at det er gjort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, tronna skrev:

Jeg peila olja ganske tidlig. Den var ikke helt mott toppen av merkingen, men den har stått stabilt på rundt 3/4 vil jeg mene. 

Frostvæske derimot har jeg mistanke om lekkasje. Så der har jeg måttet etterfylle en gang hos møller. De har også notert i sitt system at det er gjort. 

Ja skjønar. Det kan godt være at bilen min ogsp ikkje var heilt full når den var ny, men eg følger med på da. Dessuten skal dei bruke pittelitt olje i starten til da slites heilt til, spesielt med denne longlife-olja. Fleire eg har lest om har hatt oljeforbruk i starten, og da har stabilisert seg nærme mot null etterkvart som km. stand kom opp til 5-10000 km. Dette har omfatta 2.0 TDI på kryss av Audi-, Skoda- og VW- modellar. 

Eg har lest noko om dette med ein som har mista litt kjølevæske, og da viste seg at da var ei luftboble i systemet. Har du måtta etterfylt kontinuerlig, eller har da stabilisert seg? Uansett greit å få loggført alt ein finne, så stiller ein seg sterkare dersom da skulle vise seg å være ein feil som dukker opp seinare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎13‎.‎01‎.‎2019 den 12.13, RuneT skrev:

Ja skjønar. Det kan godt være at bilen min ogsp ikkje var heilt full når den var ny, men eg følger med på da. Dessuten skal dei bruke pittelitt olje i starten til da slites heilt til, spesielt med denne longlife-olja. Fleire eg har lest om har hatt oljeforbruk i starten, og da har stabilisert seg nærme mot null etterkvart som km. stand kom opp til 5-10000 km. Dette har omfatta 2.0 TDI på kryss av Audi-, Skoda- og VW- modellar. 

Eg har lest noko om dette med ein som har mista litt kjølevæske, og da viste seg at da var ei luftboble i systemet. Har du måtta etterfylt kontinuerlig, eller har da stabilisert seg? Uansett greit å få loggført alt ein finne, så stiller ein seg sterkare dersom da skulle vise seg å være ein feil som dukker opp seinare. 

Jeg har kun etterfylt kjølevæske en gang, men følger med. Er litt vanskelig med kjølevæska, da nøyaktig avlesning er avhengig av at bilen står like rett hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, tronna skrev:

Jeg har kun etterfylt kjølevæske en gang, men følger med. Er litt vanskelig med kjølevæska, da nøyaktig avlesning er avhengig av at bilen står like rett hver gang.

Fekk du varsel om å fylle på då eller såg du berre at da var lite i ekspansjonstanken? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...