Gå til innhold
ChristianO1989

Motorlampe begynte å blinke under kjøring. 2014 1.4 tsi


Anbefalte innlegg

Hei!

Idag under kjøring begynte motorlampe å blinke idet jeg dro gassen i bånn pga en trafikal situasjon, bilen stod nesten stille... Pleier sjeldent å kjøre aggressivt, og er vell eneste gangen detta har blitt gjort,  mener den blinka oransje i ca 10 sekunder, fikk ikke opp noe feilmelding, og det står ikkeno om dette i instruksjonsboka hva jeg kunne se... hva kan det være? har fortsatt garanti på bilen, men vanskelig  når det ikke ligger no feilmelding inne?

 

Mvh Christian :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Skal prøve å reprodusere samme situasjon, helt sikker på at det var motorlampe (avgass) som blinket ja, så nesten ut som den ikke fikk bestemt seg om den skulle være gul eller rød :/ Bilen var også varm og god.

Det var ikke antispinn, men oppførte seg som om det var antispinn, når jeg tenker over det, blinka ikke antispinn lampa, det burdet den nok egentlig gjort....?

Bilen har oppført seg helt normalt hele tia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener :)

Jeg har prøvd å rekonstruere situasjonen, og den blinka igjen, prøvde å få det på film, men da ville den ikke blinke... uansett, tar den bare bort til forhandler og hører hva de sier, men har en følelse av at de ikke kommer til å gjøre noe iom at det ikke ligger no feilmelding.. hvordan bør jeg gå frem om det blir sånn? :) kanskje sende mail? er ikke mye igjen av garanti, men da vil jeg jo ha en klage sendt innafor garanti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...