Gå til innhold
Christian Wiig

Skoda Connect før 2017


Anbefalte innlegg

Hei,

Skoda åpner nok ikke for dette :(
Jeg har èn Octavia -18 modell. Levert kun 2-3 uker før man fikk motorvarmeren bygd inn i app'en :( 
Det var umulig å gjøre noe med ifølge forhandler.. Samme sier Møller Norge, som jeg mailet med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.  Ikke unormalt at Møller svarer det. Mulig det kan finnes noe utstyr man kan kommunisere med, som igjen kommuniserer med bilen internt ??

Det gjelder jo mest å kunne nå motorvarmer fra lengere avstander enn hva fjernkontrollen rekker.

Det går jo å ringe hytta varm, så hvorfor ikke bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Christian Wiig skrev:

Takk for svar.  Ikke unormalt at Møller svarer det. Mulig det kan finnes noe utstyr man kan kommunisere med, som igjen kommuniserer med bilen internt ??

Det gjelder jo mest å kunne nå motorvarmer fra lengere avstander enn hva fjernkontrollen rekker.

Det går jo å ringe hytta varm, så hvorfor ikke bilen?

Det stemmer, Møller svarer gjerne det enkleste :) 
Vet at Webasto har et system, med egen app osv.
Men, om det er verdt å ettermontere er jeg usikker på.
Har hørt ganske høye priser på slike system.

Må e.v.t ta kontakt med nærmeste webasto forhandler for å sjekke mulighetene :) 
https://www.webasto.com/no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært i kontakt med både Møller og Skoda, og dessverre fått samme svar, at det ikke er mulig å gjøre noe med. 

Med tanke på appstyringen av webasto, som @Marius også nevner, så har webasto løsninger på å få styrt den med sin egen app. Her må man da kjøpe en mottaker. Denne mottakeren koster rundt 3.500 kr, og da er ikke montering inkludert. Jeg syntes det er for dyrt, så jeg bruker fjernkontrollen jeg fikk med bilen enn så lenge. 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...