Gå til innhold
Søk i
  • Flere valg...
Finn resultater som...
Finn resultater i...

Velkommen gjest!

Hvis du registrer deg vil du få mulighet til å delta i diskusjoner og laste ned filer. Du vil også få tilgang til medlemsfordelene dersom du når et visst antall innlegg.

Marius

Oppgradering av forum software og utseende!

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen,

Ikveld ble forum software og utseende oppgradert til nyeste versjon.
Jeg ønsker tilbakemelding på om dere oppdager noen feil! :) 

PS:
Da skal Google login fungere igjen også! :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg skal søke i Forumet kommer det opp litt dobbelt tekst i søkefeltet, vet ikke om det influerer noe på søket ? Mest sannsynlig en skjønnhetsfeil, men en liten bug er det.

Er ikke vant til å bruke forum, men jeg reagerer på at det blir for omfattende temaer under hver bil. Jeg har Octavia. Går det an å lage underkataloger som omhandler Motor, Colombus, Anundsen, 7DSG, 6DSG, manuelt gir, bremser, Assistentproblemer,  Låsing/vinduer/bagasjedør , Hvordan oppdatere hovedprogramvare etc ? 

Hvis dette er aktuelt, er det sikkert noen racere i dette Forumet som kan lage et forslag til slik oppdeling.

Ofte har problemene vært tatt opp tidligere i dette Forumet, men nye ord og uttrykk i moderne bilhold gjør at det ikke er så enkelt og finne kruttet som er oppfunnet tidligere.

Ellers et veldig bra Forum.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 27.2.2019 den 7.48, Killroy555 skrev:

Når jeg skal søke i Forumet kommer det opp litt dobbelt tekst i søkefeltet, vet ikke om det influerer noe på søket ? Mest sannsynlig en skjønnhetsfeil, men en liten bug er det.

Er ikke vant til å bruke forum, men jeg reagerer på at det blir for omfattende temaer under hver bil. Jeg har Octavia. Går det an å lage underkataloger som omhandler Motor, Colombus, Anundsen, 7DSG, 6DSG, manuelt gir, bremser, Assistentproblemer,  Låsing/vinduer/bagasjedør , Hvordan oppdatere hovedprogramvare etc ? 

Hvis dette er aktuelt, er det sikkert noen racere i dette Forumet som kan lage et forslag til slik oppdeling.

Ofte har problemene vært tatt opp tidligere i dette Forumet, men nye ord og uttrykk i moderne bilhold gjør at det ikke er så enkelt og finne kruttet som er oppfunnet tidligere.

Ellers et veldig bra Forum.

Hei,

Kunne du tatt noen "screenshots" av dette problemet du har med søke funksjonen? Jeg greier ikke helt finne ut hva du mener. 

Anng. Under kategorier på forskjellige modellene. Så er det forsåvidt en god idé. Men, da er det ønskelig med endel mer aktivt på forumet, innen det er noe spesielt behov for det, i mine øyene. Jeg tror det vil bli veldig tungvint med 5-10 forskjellige under kategorier og modell. Men, skal ta en diskusjon på det internt:)

Takk for tips :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 1.3.2019 den 9.06, Knarsa skrev:

Søkefeltet ble nesten usynlig, veldig transparent.
Bruker Firefox

Clipboard01.jpg

Hei,

Selve søkefeltet er nok ment å være slik, om du putter musepeker over, så ser du det forandrer seg.
Men, skal nok ikke stå "søk" 2 ganger, skal se om man finner ut av det :)

• Lik 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var søkefeltet rettet. :) 
Dere får hyle ut, om dere finner noe annet :)

• Lik 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svar i emnet