Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Velkommen gjest!

Hvis du registrer deg vil du få mulighet til å delta i diskusjoner og laste ned filer. Du vil også få tilgang til medlemsfordelene dersom du når et visst antall innlegg.

BGB

Tok du et bilde av bilen din i dag? Snapshot-tråden!

Recommended Posts

Mange forum har en slik tråd, kunne ikke finne en her så da lager vi en. Mange har flotte biler uten å ha tråd, vis den frem her.

Regler:

• Bilder av din egen bil (uansett biltype - alle merker er lov)
  • Gjerne info om modifikasjoner, hjul, senk etc
  • Ikke quote bilde-innlegg (bruk @navn ) i stedet
  • Ingen lange diskusjoner - kommentarer er ok

Vis frem stoltheten!

Sparker tråden i gang. Tok en rask vårshine (rask = 3 timer) med hele pakka fra Surfex HD, Prickbort, Korrosol, skumming og nedvask . I tillegg til detalj-rengjøring i dørterskler, hengsler osv. Etter litt kjapp oppfriskning av dekksider og sort plast så ble det bra - vinterdekk er fortsatt på, legger om etter påskeferien. Denne bilen er i mitt eie bare noen få uker til så mulig dette var siste vasken før en knall rød Kodiaq Sportline tar over.

15568113_Bilde16_04.2019140216.thumb.jpg.ece22b1d2613cfdfaeb854ac03282d74.jpg

835336328_Bilde16_04.2019140240.thumb.jpg.58263f15cb0681cc46f339fb3448a1ab.jpg

• Like 1

Flott Scout du har @BGB 😊

Må si de felgene du har her gjør seg mye bedre i sølv enn de gjør i den mørke grå fargen jeg har på mine vinterfelger, men de får nok være som de er, for å omlakkere dem koster vel nesten det samme som nye felger.........

• Thanks 1

Da var Kodiaqen på plass:

2104462676_Bilde15_05.2019104412.thumb.jpg.46a2ffa5bd2161d506962db0563d7845.jpg

Legg merke til at emblemer på bakluke er allerede fjernet, gjør det mye cleanere.

1968516477_Bilde15_05.2019104428.thumb.jpg.8205debb996ea827e84e909629bcb82a.jpg

• Like 2

Ser veldig flott ut @BGB 👍🙂

Jeg fjernet også emblemene på min Scout, og det blir en mye finere og renere look. Det VAG kunne gjort litt annerledes (etter min mening) er toningen på Sunset, de blir i lyseste laget. Denne bilen med de sorte Sportline detaljene hadde virkelig gjort seg med litt mørkere vinduer bak, men det er som sagt min mening da.

Strøken bil altså 👍🙂

Takk for det @Superb lll

Kan hende vinduene blir litt mørkere etterhvert :)

Kodiaq gjør seg utrolig flott i denne rødfargen og de sorte detaljene, så den er virkelig flott :) 

Ja litt mørkere vinduer bak synes jeg absolutt gjør seg, men det er det sikkert ikke alle som er enige i, jeg synes som sagt at den originale toningen på Sunset er i lyseste laget.

Felgene synes jeg også er veldig flotte til denne bilen, fint design og jeg liker veldig godt sammensettingen av polerte alukanter og antrasitt fargen. Har nesten det samme designet og utseendet til min bil, mens mine vinterfelger synes jeg rett og slett blir for mørke/dystre. Men der hadde jeg ikke stemmerett en gang, for det avgjorde fruen sammen med selger........... :) 

En annen ting jeg har gjort (bestilt) til min Octavia er koding på baklysa, slik at de lyser sammen med LED-stripene (kjørelysene) foran. Det er nok en original programmering for flere andre europeiske land så jeg i fjor sommer, for det var det i hvert fall en del biler fra andre land som hadde.

Nå vet jeg jo at du har god kunnskap på dette med koding selv @BGB, så dette er vel noe du sikkert ordner selv om du har lyst til det........? :) 

De originale 20» blir mest sannsynlig vinterhjul etterhvert og nye helt sorte 21» blir sommerhjul. 

Baklysene skal ikke kodes på med DRL her i gården nei, liker at dem er av på dagtid ;)

Men mulig det blir kodet andre småting frem  

Får spamme litt mer bilder da i håp om at flere hiver seg med i tråden. 

Velvet Red Metallic i solen:

4BCC285F-A98A-4845-A6B5-9A73B9DA44B8.thumb.jpeg.0a0c96bbc683d150268294e8a0f981ea.jpeg

2D163BD0-4F61-47A6-AA9D-F27B014A0A36.thumb.jpeg.42279a33890483d21e5022265d35461b.jpeg

• Like 1

Har sagt det før og sier det igjen, den rødfargen sammen med de sorte Sportline detaljene er utrolig flott! 😊

Du kan gjerne også lage en egen tråd på bilen din her @BGB

https://skodaforum.no/forum/20-min-bil-mitt-prosjekt/

De fleste av oss har vel laget egne tråder på bilene våre der, så det er kanskje derfor det ikke legges ut så mange flere bilder i tråden du har startet her. Jeg personlig har hverken flere bilder eller en bil det er så veldig spennende å legge ut flere bilder av, men jeg liker veldig godt initiativet ditt for mer aktivitet/flere bilder av de mange flotte bilene som medlemmene her har 👍 😊

Slenger meg på her! Lite variasjon blir det, men annet skiltnummmer og kanskje annen motorisering @BGB 🤔🙈 

Kan også slenge med bilde av søndagsbilen min, selv om det ikke er Volvo som er mest interessant her inne 🙉

20190522_220012.jpg

20190522_220342.jpg

Edited by Sverre
  • Like 2

Stilige røde biler med sorte detaljer begge to dette @Sverre :) 

Er det Skoda og Volvo Sportline begge to, hehe ;) 

De er meget stilige på hver sin måte disse bilene og fra helt forskjellige tidsepoker, flott å se at det fremdeles er noen som har tatt vare disse her. E r det en vanlig Volvo 850 med noen sportslige detaljer, eller er det noe «vassere» originalt fra fabrikken?

Takk for det @Superb lll :D

Volvoen er nok noe over snittet fra fabrikk, med originale 250 hk, differensialbrems og delskinn/alcantara interiør er den ikke Ola nordmann utgaven :) selvfølgelig har den fått litt hjelp med åra til mer krefter og mindre høydeskrekk :D

Fortsatt pen etter 380.000km. 😃

Nå venter ny eier og blir opp til han å runde 400.000, mens jeg må vente 7 uker til på ny Kodiaq 🙈

IMG_6908.JPG

• Like 2

Her er min Superb 1,4L TSI 150 HK DSG L&K Corrida Red

image.thumb.png.f212d637d0c0869ac80bcdc6803e5d8c.png

IMG_2658.jpg

IMG_2660.jpg

IMG_2665.jpg

IMG_2672.jpg

Jeg har heller ikke noen emblem bak på min bil. De fikk jeg Hamjernbil på Hamar til å ta av før bilen ble levert.

Bildet kan inneholde: bil og utendørs

Etter 8 dager er bilen ferdig behandlet med keramisk coating, Miyabi base coat og ISM Pro top coat. Uslåelig kombo :)

F89B5260-7489-4354-97CF-32041F3FDFBB.thumb.jpeg.aee58eb3490220773ad8eaa36148aaf9.jpeg

39C0CC42-A4FA-401D-A403-6CD32CBCB17E.thumb.jpeg.57653aa1895eccb803128d451702bc5e.jpeg

• Like 1

Reply to this topic