Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Velkommen gjest!

Hvis du registrer deg vil du få mulighet til å delta i diskusjoner og laste ned filer. Du vil også få tilgang til medlemsfordelene dersom du når et visst antall innlegg.

CHROFF

Nettbrettholder til sportsseter?

Recommended Posts

Hei

Har bestilt en ny Octavia med sportsseter. Det finnes ikke originale nettbrettholdere til disse, siden nakkestøttene fremme er faste. 

Noen her med sportsseter som har funnet et produkt som passer?

Etter ett kjapt søk ser jeg det finnes mange forskjellige ettermarkeds løsninger i alle fall - både med belte man fester rundt eller slike man trer over nakkestøtten feks.

Bare å google frem hvilken variant du ønsker.

Reply to this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Emner

• Siste Innlegg

• Er det bare jeg som synes at det er litt merkelig at Pegasus Anthracite felger virker feilvendt på en av bilens sider? Produseres disse felgene kun med én rettning? Er det meningen? Skaper ikke det forskjellig vindmotstand og dermed høyere lydnivå og dårlige veigrep på "feil" side? Se eksempel på vedlagte bilder.
    • Jeg vurderer også dette når vår Sportline kommer. Er montering gjort ordentlig påvirkes ikke garanti. Jeg kommer til å bruke Bilradiospesialisten, de er utrolig flinke på å skjule ledninger og koblinger slik at det blir minst mulig rot. I tillegg legger de opp styringsbokser og batterikontroll slik at kameraet filmer absolutt hele tiden.
    • Jeg så det først tidligere i dag når jeg tittet etter noe annet i Octavia brosjyren på nettet, og det var jo en gledelig «nyhet» for min del. Ny (og større) motor og en mye bedre DSG kasse koster nok sine kroner de også, og så har det jo blitt bl.a. digitalt dashbord tilgjengelig som du skriver @Marius, og det er jo selvfølgelig også noe jeg ville hatt med.   Så det blir en del tusenlapper mer enn tidligere ja, men nå ble jo ikke akkurat min Scout så veldig billig så det gjorde noe heller, men innbytteverdien holder seg nok dessverre fremdeles på et lavt nivå er jeg redd...........
    • Hadde ikke fått med meg at L&K på Octavia kan leveres med sort interiør ... Kunne gjerne tenkt meg en slik en istedenfor ..   Men, jeg ser at bilen har blir generelt veldig mye dyrere også... 35000,- mer for identisk bil ... -3500,- på digital dashbord da... 
    • Hei jeg venter på ny Skoda Kodiaq Sportline 190hk TSI. Det jeg lurer på om noen har montert dashbordkamera foran og bak på nybil. Jeg vurderer å kjøpe BlackVue DR750S 2-kanals dashbordkamera . Jeg ser det er mulig å hente strøm fra OBD til dette kameraet med en spesial kabel. Er dette greit eller ikke anbefalt. Jeg lurer på om det er vanskelig å montere selv, hva med garanti eller om Skoda forhandler monterer eller andre. Er det noen forslag?  
    • Har deaktivert komforåpning og blir nokk ikke å aktivere den igjen da jeg går med nøkkelen i lommen hele tiden 👍
    • Ikke sikkert bilen ble kjøpt hos Skoda men en annen forhandler, eller så kan det hende at det bare har gått litt fort i svingene. Blir spennende å høre.
    • Ok, da stemte det jo for hva min kollega har for motor i sin Tiguan Allspace. Det er en motor som virkelig også hadde passet godt i både Kodiaq og Superb i kombinasjon med 4x4 gitt, men den kombinasjonen får vi nok dessverre neppe se i Norge. Ikke vet jeg om de finnes originalt levert fra Skoda i utgangspunktet heller, men det kunne virkelig vært interessant etter min mening  
    • Ja det er to ting jeg virkelig kunne tenkt meg annerledes, og det ene er DSG kassen, altså da til den bedre og mer moderne DSG 7 som nå leveres til de største motorene (over 250nm). Egentlig så var jeg mest på utkikk etter L&K versjonen når jeg skulle bytte inn Superben, men jeg var ikke så begeistret for det brune interiøret som Octavia L&K ble levert med, og så ville jeg også ha en litt høyere bil. Nå så kan tydeligvis også Octavia L&K leveres med sort interiør på både seter, dashbord og taktrekk, så da er vel mest sannsynlig den utgaven noe jeg vil se litt nærmere på neste gang jeg vurderer et bilbytte  
    • Dette er jo som @BGB skriver helt feil dekk til din bil @TorSim, men ble de sommerhjula levert til din fra fabrikken slik tro? Jeg leste at du fikk bilen din levert med vinterhjul på, men ingen biler blir sendt fra fabrikken med noe annet enn sommerhjul. Vinterhjul er noe de ordner med hos den forhandleren en kjøper bilen (om en tar med vinterhjul i kontrakten), men da er jeg veldig nysgjerrig på hvilken hjul din bil egentlig ble sendt med fra fabrikken......... Jeg tviler vel egentlig litt på det siden de tar i foran, så her er det ikke så enkelt å forstå hva som faktisk har skjedd, håper du kommer med en oppdatering etterhvert her @TorSim  
  • Other new topics

• Andre nye innlegg

• Flott Scout du har @BGB 😊 Må si de felgene du har her gjør seg mye bedre i sølv enn de gjør i den mørke grå fargen jeg har på mine vinterfelger, men de får nok være som de er, for å omlakkere dem koster vel nesten det samme som nye felger.........
    • Sparker tråden i gang. Tok en rask vårshine (rask = 3 timer) med hele pakka fra Surfex HD, Prickbort, Korrosol, skumming og nedvask . I tillegg til detalj-rengjøring i dørterskler, hengsler osv. Etter litt kjapp oppfriskning av dekksider og sort plast så ble det bra - vinterdekk er fortsatt på, legger om etter påskeferien. Denne bilen er i mitt eie bare noen få uker til så mulig dette var siste vasken før en knall rød Kodiaq Sportline tar over.  
    • Mange forum har en slik tråd, kunne ikke finne en her så da lager vi en. Mange har flotte biler uten å ha tråd, vis den frem her. Regler: Bilder av din egen bil (uansett biltype - alle merker er lov) Gjerne info om modifikasjoner, hjul, senk etc Ikke quote bilde-innlegg (bruk @navn ) i stedet Ingen lange diskusjoner - kommentarer er ok   Vis frem stoltheten!
    • Jeg ville vært veldig forsiktig med elekroniske duppedingser i en «ny» bil. Er produktet laget i Kina er det enda større mulighet for trøbbel. Jeg har selv erfaring med et USB strømuttak som gjorde at DAB radioen ble helt håpløs. Jeg opplevde også et par feilmeldinger på nødkommunikasjonutsyret som jeg ikke kunne forklare i samme periode. Elektronisk støy kan skape mye trøbbel. Funker det uten trøbbel så er det fint, men får du trøbbel med noe elektronisk utstyr i din bil, vet du nå hva som kan være grunn til problemet ditt 😉

Skodaforum Norge

Uoffisielt forum for Skoda eiere og andre interesserte

Nyttig informasjon:

Populær kategori:

• Create New...