Gå til innhold
Espen

Canton anlegg i Kodiaq


Anbefalte innlegg

I min Superb har jeg Cantonanlegg og er superfornøyd. Så jeg bestilte det i min nye Kodiaq også. 

 

Hva er opplevelsene deres med dette anlegget i Kodiaq?

Er det mye forskjell?

Blir det skikkelig godlyd med en klar bass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å høre, @Superb lll, for her har jeg hørt litt delte meninger.

Jeg prøver å innbille meg at de som har negativ erfaring bare har hørt "nybil" versjonen, gjerne den demobilen i butikken, og ikke den "innkjørte" versjonen som har spilt godt over 100 timer.

Jeg har ca 3-4 timer i bil hver dag og vil gjerne har skikkelig lyd. Musikk er viktig.

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja anlegget må spilles inn får en kan si og mene for mye om det, og det samme gjelder selvfølgelig at en får justert det riktig for ønsket lydkvalitet/fylde. 

Jeg har i hvert fall merket at Superb sitt Canton anlegg ligger veldig langt foran Octavia sitt, men det har færre høytalere, et mindre lasterom og lavere effekt. Canton anleggene i Kodiaq og Superb er jo også av en nyere produksjon enn det som sitter i Octavia, og det er faktisk mer hørbart enn hva en skulle trodd........

Canton i Octavia er bra, men det er bare det at det i Superb/Kodiaq er enda bedre, og en sammenligner jo gjerne med det en har erfaring med fra før av....... :) 

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Canton i Octavia er ikke noe særlig tess, faktisk vil jeg kalle det direkte dårlig. Derimot i Kodiaq ble jeg latterlig imponert, bassen er så drøy at det er bare i korte perioder jeg skrur opp. Det minner meg veldig om Bose i Audi. Og bilen har rullet bare 80 mil så det er ikke «spillet inn» enda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...