Gå til innhold
Jøran GB

Norsk språk i navimeldinger?


Anbefalte innlegg

Jeg klarer ikke å få norsk språk i navigasjonsmeldinger. Så snart jeg skrifter til et annet språk, så "snakker" navigasjonen. Skifter jeg tilbake til norsk i bilen, så kommer det feilmelding om at norsk språk er loadet i GUI, men IKKE for navi announcements. Har fullført siste kartoppdatering og alt annet fungerer. Anyone?

 

IMG_1700.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såfremt du ikke har byttet bil @Jøran GB, så ser det ut til at du har en 2014 modell Octavia, men ser ikke ut av dine tidligere innlegg hvilken spiller du har i din bil?

Det jeg kan opplyse deg om er at jeg hadde en ny VW Golf 2014 Highline hvor dette også var en utfordring. Om jeg ville ha norsk menyoppsett på bilen ellers, så var det helt stille på Navigasjonen. Med en gang jeg valgte Svensk i stedet, så «snakket» Navisystemet. Det var slik det var, og det fantes ingen update som ordnet på dette så lenge jeg hadde den bilen (ble byttet inn Mars 2016). Der hadde jeg spilleren som tilsvarer Skoda sitt Amundsen infotainment system.

Så blir ikke overrasket om det bare er noe du må leve med, men en tur til forhandleren vil jo gi deg et konkret svar på akkurate det slik som @PaulusA også skriver. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...