Gå til innhold
Superb lll

Skoda Connect app


Anbefalte innlegg

Har tittet litt nærmere på noen av funksjonene til denne appen, og det er jo mange fine opplysninger en kan finne der. Samt også aktivere funksjoner på bilen som webasto/ventilasjon bl.a.

Ser jo også at den registrerer om bilen er åpen/låst, og at jeg både kan låse/åpne dørlåser og vinduer via Connect appen, men den funksjonen fungerer ikke på min bil. Det kommer opp at jeg må til forhandleren for å legitimere meg, så kan de aktivere dette.

Er det noen som har denne funksjonen aktivert, og fungerer det med låsing og lukking av dører/vinduer via Connect appen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har låsing opp/igjen av dørene blitt aktivert i Connect-appen for min Superb også :) 

 

EDIT: 

Vet ikke hvordan dette fungerer for dere andre, jeg kan nå fint låse bilen med Connect-appen, men da legger ikke sidespeilene seg inntil bilen slik de gjør når bilen låses ellers.

Ved opplåsing så kommer også sidespeilene ut om de er innfelt ved låst bil.

Blir sidespeilene felt inn når du benytter Connect-appen til låsing av bilen din @BGBDvs om du har den funksjonen med sidespeilene aktivert da?

Endret av Superb lll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, BGB skrev:

Uten å huske sånn 100% så mener jeg de blir innfelt som normalt ja. 

Hmm, jeg har prøvet flere ganger nå, men på min bil så vil ikke speilene innfelles om jeg låser dørene med Connect-appen.
De felles inn med en gang jeg benytter nøkkelen eller er borte i en av håndtakene på fordørene (KESSY), men vil ikke dette via appen.

De felles derimot ut når jeg låser opp bilen med Connect-appen, så den biten fungerer tydeligvis som den skal.........

Mulig det er forskjeller her fra modell til modell, eller at det bare ikke fungerer på min bil. Ikke verdens undergang dette her, jeg bare stusset litt når speilene forble ute og bilen låste seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
3 timer siden, Haukefer skrev:

Hvilken modell har dere som kan låse/åpne via appen? Jeg har ikke denne muligheten hos meg. 19mod superb sportline 

Jeg har 2019 Kodiaq Sportline. 

Husk at du må innom en forhandler å aktivere denne funksjonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...