Gå til innhold
SeanAngus

Bytte grillrist


Anbefalte innlegg

Ser det nå er tilbud på alt hos superskode.com (går ut i dag). Tenkt der å bestille en svart grillrist til Kodiaq´n jeg venter på. Noen som vet om det er enkelt å bytte på en kodiaq?

http://www.superskoda.com/Skoda/KODIAQ/Kodiaq-BLACK-MAGIC-grille-frame-from-KODIAQ-RS-SPORTLINE

Offtopic1: Hvordan er prisen på grillristen mot å foliere?

Offtopic2: Vet dere også hvordan det er med mva på kjøp derfra? Er prisene på nett ex lokal mva og så tilkommer norsk mva,?

Gjelder en MY2020 Kodiaq L&K, (har planer om å legge den på mitt prosjekt med specs!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er som på Superb lll, så må enten fangeren foran av, eller så må den eksisterende grillrammen brytes av med fester og det hele.

Offtopic:

2. Når jeg kjøpte en del fotoutstyr, så betalte jeg kun prisen på varen. Så ble det frakt, tollgebyr på beløpet som er over den tollfrie grensen og i tillegg mva på hele summen (også fraktbeløpet).
Dette er riktignok noen år siden nå, så jeg vet ikke om noen av reglene har blitt forandret.

Ja fint om du legger ut informasjon om bilen du har i bestilling @SeanAngus :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Endte opp med å bestille det svarte emblemet fra superskoda og heller satse på foliering. Selger visste ikke selv hvor mye arbeid det var, men med prisen på risten og arbeidet med å gjøre det er det nok ikke noe bedre løsning med å kjøpe risten.

Ikke så fan av all krom på L&K´n når jeg har valgt den i svart, så skal nok få det meste foliert uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...