Gå til innhold
haavda

Avtagbart hengerfeste


Anbefalte innlegg

Hei

Og takk for medlemnskapet her.

Jeg har nett fått en skoda Octavia stw 2018 mod som jeg er super fornøyd med.

Denne har et avtagbart hengerfeste (ikke elektronisk) og det er til dette jeg har et spørsmål.

Når jeg tar av hengerfestet så vil den "ikke spennes ned" altså jeg får ikke sikkerhetskulene ut igjen og vridd om nøkkelen. Slik det e rnå så må det ligge med nøkkel i nedpakket.

Helt sikkert noe jeg ikke skjønner, så setter stor pris på tips til dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen til forumet til både @haavda og @Frederik :) 

Det er helt korrekt det @Frederik skriver her :) 

Men det finnes en vei uten også @haavda, men den krever litt «fikling». Jeg har ikke prøvet det selv enda, men ble forklart en liten tilleggsting av selger om hvordan det kunne gjøres. Etter at en har hatt tilhengerfeste på bilen og skal ta det av igjen, så vrir en veldig forsiktig på utløserbryteren og da kan en visstnok ta ut nøkkelen, men selger anbefalte det ikke. For da blir det enda en ting en selv må passe på, så hans klare anbefaling var å la nøkkelen bli sittende i hengerfeste :) 

 

En liten tilleggsting til dere begge to også, fint om dere også lager en egen tråd på deres bil også, for det er jo alltid litt artig å se hvordan andre velger bil, utstyr, motor, drivverk, farge, etc, gjerne noen bilder av den også :) 

Det kan gjøres her om dere velger å gjøre det,

https://skodaforum.no/forum/20-min-bil-mitt-prosjekt/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som @Superb lll skriver, så er det mulig å få av nøkkelen ja. Fikk det til første gangen jeg tok det av etter å ha brukt det, men siden fikk jeg det ikke til. 

Og det var like greit at det står på, så slipper man å lete den dagen man skal ha det på.

 

Skal få lagt ut bilen, @Superb lll. Har snoket rundt i forumet en liten stund, men ikke kommet så langt rett og slett. Men nå som bilen er farlig nær, er det nok på tide :)

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...