Gå til innhold
aasøyvind

Oppdatering av kart på Octavia 2016 modell


Anbefalte innlegg

Du sier du har lagt inn nytt kart på minnekortet men også at du ikke finner noe kart på update portalen?

Oppdateringen skal legges inn som root directory på minnekortet, altså ingen overordnede mapper. Formatér minnekortet og legg kun oppdateringen på minnekortet - da skal det fungere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, aasøyvind skrev:

Jeg har en Octavia 2016 modell, Amundsen enhet.

Har prøvd å legge inn nytt kartverk på ScanDisk kortet. Men ikke fått det til. Lagt inn VIN nummer men det kommer ikke noe kartverk som kan legges inn. 
Noen som har gode råd?

Øyvind

Selv om du formulerer deg på en litt vanskelig måte, så TROR jeg at jeg skjønner hva du mener :) 

Du har akkurat begynt prosessen ved at du skal laste ned nytt kartverk fra 
https://updateportal.skoda-auto.com/ ?
Men, du kommer ikke lengere, pga det ikke er nok kartverk tilgjengelig når du legger inn VIN nummeret? 
Det kan stemme, for testet selv akkurat med VIN fra min Octavia -18 modell. Og det var ikke noe kart tilgjengelig der heller,
så, dem er nok i en oppdatering prosess eller så er det noe galt med siden. (Alltid hatt tilgjengelig kartverk her tidligere, med dette VIN nummeret) 

Eneste du kan gjøre da, er å vente på at siden blir fikset, e.v.t ta kontakt med din lokale forhandler(e.v.t Møller kundeservice), så melder dem i fra til fabrikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...