Gå til innhold

pertomet

Medlem
  • Innlegg

    4
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

pertomet vant dagen sist 16. juli 2018

pertomet hadde mest likt innhold!

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

pertomet sine prestasjoner

Nybegynner

Nybegynner (1/4)

2

Nettsamfunnsomdømme

  1. Er nok mange som meg som bare stoler på det som blir sagt, grei bi-inntekt det fint at de orndet opp med å tilbakebetale selve beløpet de tok for skifte av olje girkasse (4400,-), den siste tusenlappen jeg betalte fikk jeg ikke refundert da de mente at inspeksjon skulle vært utført uansett. fikk desverre ikke noe særlig følelse av ydmykhet rundt det jeg omtalte som svindel og lureri..
  2. jobben var gjort 2 ganger på 1 år. Fikk tilbake pengene, så lurt å følge med på hva som blir gjrot
  3. Om du mener 12k er "rett" pris for service 2017, da med olje dsg inkludert, er det vel ennå en pekepinne(i tillegg til serviceheftet) på at samme jobb er gjort i en periode på 1 år. forsøker meg på noen (kanskje) dumme spørsmål: Hvorfor varslet bilen service? skal man stole blindt på den? Hvorfor opplyser de meg på telefon at dette ikke ble utført i 2017, når det står motsatt i serviceheftet? Om de faktisk har gjort samme jobb 2 ganger på 1 år, kan dette være riktig eller er det unødvendig? om det er unødvendig, hva er sjansen for at de innrømmer feil og gir meg penger tilbake for en unødvendig operasjon?
  4. Hei, praktisk info: Har en Superb stv TDI 140 DS 2014 model. Egentlig ganske fornøy med bilen, møller derimot... Bakgrunn: tur 1: Service mars 2017, første uppercut i form av pris 12k (Er dette vanlig pris for en slik type service?). Tenkte jaja, møller vet å ta seg betalt, heldigvis lenge til neste service. Her skal det og nevnes at jeg egentlig hadde time 1 uke tidligere, men da jeg møtte opp får jeg beskjed om at de ikke hadde mulighet å gjennomføre den likevel den dagen og at jeg må komme tilbake 1 uke senere. (tur 2) vår 2017 (tur 3): utbedring av "EA 189- saken", møter opp for å få beskjed at utstyret har sviktet og jeg må komme tilbake senere (tur 4). får et gavekort på 150 kr som jeg kan bruke på verdens dyreste spyleveske og annet overpriset utstyr. januar 2018 (tur 5: )time da venstre bakdør ikke låses når man lukker grunnet kulde. på avtaledag møter jeg opp, bare for å høre at jeg må komme tilbake en dag graderstokken har er nærmere 10 minus. 2 dager senere jeg møter opp, etter noen timer får jeg beskjed om mine opplevelser er riktige, utbedring må gjøres men at nye deler må bestilles og dette kan ta inntil 1 uke. (tur 6) 6 dager senere får jeg utbedret feil med dør (tur 7) mars 2018 (tur 8): bilen ønsker ny service. jeg ringer og forhører meg om dette er riktig, da regninga på 12000,- 12 mnd tidligere sitter ferskt i minne. da får jeg høre at nå er tiden inne for å skifte olje dsg girkasse, da dette ikke ble gjort sist i følge serviceleder. 5400 kr skal de ha for disse edle dråpene. jeg aksepterer at jeg har tapt i livet, bestiller time å får det unnagjort. nå skal jeg selge bilen, 8 turer til møller på 1 år er alt for mye for en mann som meg som ikke ser på bil som noe annet enn a til b. da ser jeg i service heftet at det som ble utfør nå mars 2018, sannelig min hatt er det samme som er krysset ja for 12 mnd tidligere (skifte olje og oljefilter på automatgirkasse). Da kommer omsider mitt spørsmål: har jeg skiftet olje på automatgirkasse 2 ganger på 12 mnd? bilen har nå kjørt 57500km, altså knappe 9000 km siden sist? er jeg blitt lurt? eller er dette riktig? uansett svar er det vel desverre uunngåelig at jeg må selge min kjære superb
×
×
  • Opprett ny...