Gå til innhold
Til våre gjester! Les mer... ×
  • Bli medlem

Velkommen gjest!

Hvis du register deg vil du få mulighet til å delta i diskusjoner og laste ned filer. Du vil også få tilgang til medlemsfordelene dersom du når et visst antall innlegg.

Vinnerliste


Populært innhold

Viser innholdet med mest poeng siden 19. des. 2018 i alle områder

  1. 1 poeng
    Ja okey, beklager da var jeg vel litt kjapp der, for har columbus ja
  2. 1 poeng
    Var litt lavt nivå da jeg fikk bilen. Og en morgen jeg skulle på jobb fikk jeg varsel.
  3. 1 poeng
    For min del, så peiler jeg selv. Bilen har pr.dags dato ikke gitt meg noe beskjed om for lavt olje nivå. Og, den har heller ikke hatt behov for etterfylling iforhold til nivå på peilepinnen..
  4. 1 poeng
    Octavia 2018 - 2.0TDI 150hk. 35000km - Uten olje påfyll.
  5. 1 poeng
    Bare følg godt med på situasjonen, om det blir høyere oljeforbruk så er det bare å klage selv om det er innafor.
  6. 1 poeng
    Nettopp! Var de jeg kjøpte hos. Service av en helt annen verden! De gutta anbefaler jeg glatt.
  7. 1 poeng
    Ønsker dere alle sammen et riktig så godt nytt år !
  8. 1 poeng
  9. 1 poeng
    Jeg har vært ute for noe lignende for en god stund tilbake. Etter å ha startet motoren og satt girspaken i D så skjedde ingenting. Normalt begynner clutchen å ta og bilen begynner å krypekjøre etter at bremsen slippes. Men 2 separate ganger har det altså skjedd at jeg måtte gi mye gass for at noe skulle skje. Mellom 1500-2000 omdr hugg clutchen til. Andre gangen dro jeg rett til forhandleren min. Det var ingen på verkstedet, men to selgere konstaterte at det jeg opplevde var riktig. De kunne ikke gjøre noe der og da, men sjekket i datasystemet for tilsvarende hendelser, og loggførte min. Dette er en stund siden, så jeg husker ikke akkurat når, men bilen kunne kanskje ha vært kjørt rundt 10000-15000 km da. Begge gangene var den helt normal etter å ha stoppet motoren og startet opp igjen. Det har ikke oppstått igjen. Jeg mistenker at det kunne være en sensor som har hengt seg litt opp, eller at det har vært en midlertidig treghet i Mechatronic'en som har ført til at clutchen ikke har koblet som den skal. Som sagt, kun to ganger. Ellers har girkassen oppført seg eksemplarisk. Bilen er nå akkurat 4 år og er kjørt bare litt over 40000. Det er viktig at du kontakter forhandleren din, slik at de kan registrere en sånn forbigående feil i systemet sitt. Kanskje de vil ha inn bilen for feilsøking, eller at det nå er en kampanje for en eller annen utbedring, eller at de rett og slett vet at dette kan skje uten at det faktisk er noe som er feil......(?)
  10. 1 poeng
    Kan det være mechatronicen som tuller her? Vet at den kan være litt problemer med, hvertfall en gjenganger når det gjelder DSG, uten at det er en vanlig feil i den forstand. Uansett ikke noe du burde begynne å undersøke selv, dette er garantert garanti, så bare bestill deg en time hos din lokale forhandler. Gi oss gjerne oppdatering videre.
  11. 1 poeng
    Ein liten oppdatering: Etter å ha kontakta Skoda kundeservice, så fann dei ut at Connect-tenestene ikkje var aktivert for bilen, og at eg trengte å oppdatere SW for dette systemet. Dette blir gjort av forhandler. Godt at da var ein sånn feil som gjorde da😊
  12. 1 poeng
    Høres merkelig ut... Like greit å oppsøke forhandler og ta en diagnose. Kan jo også være en kjent feil?
Vinnerlisten er satt til Oslo/GMT+01:00

Om Skodaforum Norge

Uoffisielt forum for Skoda eiere og andre interesserte

Populær kategori:

×