Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Velkommen gjest!

Hvis du registrer deg vil du få mulighet til å delta i diskusjoner og laste ned filer. Du vil også få tilgang til medlemsfordelene dersom du når et visst antall innlegg.

RuneT

Member
  • Content Count

    89
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5
  1. Nei da er ikkje godt å seie kva da kan være, men da har blitt markant betre og ikkje noko eg legg så mykje merke til lengre. Da kan verke som at da har "gått seg til" på ein måte. Superb og Octavia er også heilt andre bilar, og da kan hende at resonansen er annerledes i ein Kodiaq / Tiguan enn ein Octavia / Superb.
  2. Interessant. Var da i forbindelse med denne lyden du fekk oppdatert SW, eller var da andre årsaker? Da kan hende da er normalt på Kodiaq og Tiguan ja. Eg har prøvd ein helt ny Octavia 4x4 og, men der fantes det ingen sånn lyd. Mulig at den bilen er bygd annerledes.
  3. Her får du kjøpt originalt lastegitter i metall til Kodiaqen din: http://www.superskoda.com/Skoda/KODIAQ/Kodiaq-original-Skoda-Transverse-trunk-grille Du får også nettingssystem til samme bil: http://www.superskoda.com/Skoda/KODIAQ/Netting-system/
  4. Nei da har liksom blitt betre og betre dette etterkvart som kilometerne har dratt på seg, så eg helde meg til forklaringen til Møller om at da er ein konstruksjonsmessig lyd som kommer mellom kronhjul og pinion i bakdiffen. Har du tilsvarande lyd på din?
  5. RuneT

    Rust på bakbremser

    Tusen takk for utfyllande svar @Superb lll☺️ Da er mulig at desse bakbremsane må brukast veldig aktivt ved å f. eks "dra i handbrekket" og bremse hardt for å helde rusta unna. Eg ser jo at dine bakbremsen er veldig fine i forhold til mine og har vel ikkje antydning til rust (takk for bilder forresten). Eg skal snart på service med bilen, så då får dei sjå på dei. Blir spande å sjå utfallet😊
  6. RuneT

    Rust på bakbremser

    Takk for mange gode svar! Første gongen eg merka noko til dette problemet var i sommer på veg til Italia på bilferie. Det var sommer, sol og tørre vegar, men plutseleg merka eg ein romlelyd bak når eg bremsa. Eg kjørte på adaptiv cruise (ACC) når dette skjedde. Eg la merke til at bakbremsane hadde eit slags svart belegg på seg og var ikkje glatte som frambremsane når ein kjente på overflata med fingeren (etter at dei hadde kjølt seg ned såklart😅). Gav beskjed om dette til verkstedet og dei skulle sjå på da ifm. neste service. No har eg kjørt i over eit halv år sidan dette skjedde første gongen, og har snart passert 30 000 km. Køyre aktivt og langt når eg først køyre, og brukar bilen "skikkeleg" . Likevel er bakbremsane i betydeleg dårlegare stand enn framme. For meg ser da ut som to forskjellige stålkvalitetar som er brukt, der den "billigaste" er brukt bak. Bildene her visar tydeleg forskjell og er tatt parvis samstundes: Bakbrems dag 1 Frambrems dag 1: Bakbrems ein annan dag: Frambrems ein annan dag: Da kan jo hende at bremsetrikset med å parkere etter å ha varma bakbremsane opp hadde fungert, men da er jo litt merkverdig å måtte lage deg til denne rutinen på ein såpass dyr bil. Dette avkrefta også verkstedet skulle vera nødvendig. Eg har heller ikkje hatt ein såpass markant forskjell på fram- og bakbrems på tidlegare bilar, men da trenger ikkje bety at dette som skjer her på min bil no er unormalt for typen. Tanken som likevel slår meg er at da er brukt bremseskiver bak av ein lavare kvalitet (legering) enn framme.
  7. Thule sine passar fint på ein Kodiaq, og eg har desse saman med Packline NX Premium:
  8. RuneT

    Rust på bakbremser

    Opplever at bremseskivene bak ruster veldig fort over natta, selv om eg stort sett kjører langt og bremser aktivt. Skivene fremme er veldig fine og ruster nærmast ikkje. Eg klarar å slite det vekk rustbelegget med litt bremsing, men har ikkje opplevd liknande på ein såpass ny bil (2019). Har fleire opplevd dette, og fantes det noko løysing frå forhandler? Bildet viser den ene bakbremsen etter 2 dagers "kvile" utendørs etter å ha kjørt fleire timer før parkering.
  9. RuneT

    Takstativ

    Eg har Thule Wingbar Edge og Packline NX Premium, samt glasstak. Tar seg godt ut på bilen, og glasstaket brukar eg på sommaren nok boksen er av. Kommer inn i parkeringshus med 2 meters høgde utan problem, og merker ikkje at boksen er på mtp. vindstøy.
  10. RuneT

    Rattstilling

    Dette har vore sidan bilen var ny, og styringen verkar svært tight og fin ellers. Eg har funne tilsvarande saker på engelske forum, så da er nok ikkje heilt ukjent dette for Skoda. Eg trur ikkje da er nokon som har vore uheldig med bilen, i såfall må da være dei som har frakta bilen til og frå ifm. biltransporten frå Tsjekkia. Da spørs nok om eg må ta turen innom igjen og forklare dei ein gong til at dei er ikkje nøye nok med justeringen😉
  11. RuneT

    Rattstilling

    Mange takk for gode svar! Eg er nok latterleg nøye og burde sikkert vore undersøkt, men enn så lenge har eg sluppe unna dei i dei kvite frakkane🤣 Dei har prøvd å justere rattet ja, og det ser ikkje ut som da er nokon av dekslene som er skeive. Eg trur no sist gong så flyttar dei sjølve rattet eit hakk. Eg ser da på "eikene" på rattet når da er skeivt, og då kjeme dei hjørnene øve eins som eit mål på kor skeivt da er. Da er ikkje mykje, men da er nok, og i mine auger skal eit ratt være perfekt på ein ny bil. Lufttrykket er sjekka mange gonger, så da er ikkje da. Eg har lagt meg øve i andre kjørefelt også, og då blir faktisk rattet skeivt andre vegen, altså mot senter av vegen. Kan da rett og slett være kurven på vegbanen som gjere dette? Min gamle Discovery 3 derimot med 240 000 km på nakken var snorbein på rattet, så derfor er eg litt betenkt no.
  12. RuneT

    Rattstilling

    Opplever at rattet er en tanke skeivt mot venstre på rette strekninger, der hjørnet på rattet flykter med hjørnet på rattstammen på det værste. Har hatt bilen inne for justering 3 ganger, men føler det framdeles ikkje blir heilt beint. Er usikker på om det er hellingen på veibanen som gjere at ein må "kompensere" på rattutslaget. Har originale hjul og dekkdimensjon (235/50/19) og bilen har vore sånn siden den var ny. Opplever fleire dette eller er rattet snorbeint? Eg er veldig nøye på dette, og når ein først har lagt merke til da så er da vansleleg å la være.
  13. Ja det er heilt klart mange fallgruver å gå i dersom ein ikkje har peiling på kva ein gjere det og då. Når da er sagt, er da OBDeleven som er verdt pengane, eller er da andre programmeringsverktøy med samme brukersnitt der ute som er verdt å kikke på?
  14. Dette var ikkje dumt! Bestilte du den på nettsida til OBDeleven? Korleis er da med garanti på bilen dersom ein gjere den slags koding sjølv?
  15. Takk for flotte og gode svar! Eg vil tru at dette har nok mykje å gjere med kva kjøremønster ein har, og da som ikkje passar så bra for min den er at 15000 km er nesten 2/3 av da eg kan køyre ila året. Bilen går aller mest på langkjøring og bilen blir alltid god og varm, samt at eg blir kjørt aktivt. Den brukar heller ikkje olje, så, alt verkar veldig bra no etter 11000 (etter eit halvt år). Da eg imidlertid kunne tenkt meg er å ta ein oljeservice no snart for å få bytte olja etter "innkjøringa" sjølv om dei seie at innkjøring ikkje er så nødvendig lenger. I tillegg har eg jo, garanti på bilen i 5 år og ein forsikring som dekker motorskade opp til 8 år, så i grunn er eg godt dekka sjølv med serviceintervall på 30000/2 år.

RuneT last won the day on March 11 2019

RuneT had the most liked content!

Community Reputation

11 Good

About RuneT

  • Rank
    Advanced Member

Personal Information

  • Car
    Skoda Kodiaq Scout

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Skodaforum Norge

Uoffisielt forum for Skoda eiere og andre interesserte

Nyttig informasjon:

Populær kategori:

×
×
  • Create New...