Takk for velkomst og tilbakemelding
Jeg valgte å gå for 150hk diesel. Denne har 7 trinns DSG og kan dra 2 tonn slik at jeg følte det ble det riktig valget for meg. Kanskje dumt å velge diesel i disse tider, men jeg liker motorkarakteristikken og det lave forbruket da jeg driver mest med langkjøring. Farge Kvartsgrå metallic.
På utstyrsfronten ble det vel til at jeg valgte alt foruten variabelt bagasjerom:
ELEKTRISK BAKLUKE
KESSY- NØKKELFRI ADGANG START/STOPP
SIMPLY CLEVER VED VALG AV PHONE BOX
PHONE BOX FOR TRAVELLER NAVIPAKKE
BUSINESSPAKKE
TRAVELLER NAVIPAKKE
VINTERPAKKE KAMPANJE
PARKSASSISTENT + TRAILERASSISTENT
18" BRAGA ALUFELG ANTRASITT
OPPVARMET FRONTRUTE
TVANG TIL CARE CONNECT
CARE CONNECT 3 ÅR/INFOTAINMENT 1 ÅR
EL-SETER FORAN/MINNE PÅ FØRERSETET
PANORAMA SOLTAK
STÅLPEDALER
AVTAKBART HENGERFESTE
Sist jeg sjekket ble den satt i produksjon uke 24, levering uke 29, men de tar vel sine forbehold. Er det noe annet utstyr som kan være lurt? Tror jeg iallfall skal få montert en lastekantbeskytter.
Det angående innpress har jeg ikke tenkt på. Etter litt googling ser det ut til at maks endring av sporvidde er 15mm, altså at felgens innpresning kan endres maks 7,5..?
Det virker som at Turbine-felgens dimensjoner har endret seg over årene. Jeg ser det beskrives ulik innpress på forskjellige annonser av Turbine-felgene på Finn. Noen skriver 46, andre 44... Da er det jo neste samme innpress som på Braga-felgen. På de aktuelle Turbine-felgene jeg har sett på (helt nye og ubrukte) så ser det ut som på bilder at innpress er på ET51, som du beskriver. Kravet mitt er originale Skoda hjul samt at jeg holder meg innenfor lover og regler. Utvalget av felger til Scout synes jeg er litt snevert.
Hvilke vinterhjul valgte du til din bil?