Gå til innhold
TonyYeboah

MySkoda app


Anbefalte innlegg

Hei!

De aller fleste har, antar jeg, opplevd problemer med MySkoda-appen. I det siste har selve appen funka ganske bra, men nå er problemet mitt at bilen tydeligvis ikke oppdaterer info til appen, samt at den ikke er mulig å nå (for f.eks. å oppdatere info eller skru på oppvarming). Seneste oppdatering var nå for 12 dager siden og å "force" oppdatering gir feilmelding. Tidligere har det også vært lengre perioder der dette ikke funker, men så har det plutselig funka igjen.

Er det noen av dere som har samme problemet, og har dere i så fall løst det på noen måte? Jeg lurer på om det kan være fordi det har vært kaldt i det siste og/eller at dette har noe med status på batteriet å gjøre, men dette er jo bare en reltaivt ubegrunna hypotese fra meg.

På forhånd takk for hjelp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TonyYeboah skrev (På 5.1.2024 den 8.56):

Hei!

De aller fleste har, antar jeg, opplevd problemer med MySkoda-appen. I det siste har selve appen funka ganske bra, men nå er problemet mitt at bilen tydeligvis ikke oppdaterer info til appen, samt at den ikke er mulig å nå (for f.eks. å oppdatere info eller skru på oppvarming). Seneste oppdatering var nå for 12 dager siden og å "force" oppdatering gir feilmelding. Tidligere har det også vært lengre perioder der dette ikke funker, men så har det plutselig funka igjen.

Er det noen av dere som har samme problemet, og har dere i så fall løst det på noen måte? Jeg lurer på om det kan være fordi det har vært kaldt i det siste og/eller at dette har noe med status på batteriet å gjøre, men dette er jo bare en reltaivt ubegrunna hypotese fra meg.

På forhånd takk for hjelp! :)

Hei,

De fleste har vel opplevd noen problemer med app igjennom tidene. 
Nå er det slik at app aldri har direkte kontakt med bilen din. App kommuniserer med VAG servere, som igjen kommuniserer med bilen din. Så, er noen flere ledd som gjør at ting kan gå galt.
I forhold til 12 dager gammel data. Så kan det hende bilen har hengt seg. Jeg ville hørt med forhandler om noen råd.

Kan være det er lav spenning på batteriet, som igjen deaktiverer slik kommunikasjon, men.. Det er bare spekulasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...