Om du ikke har funnet en løsning på dette enda @Espen Svendsen, så forsøk å logge deg inn på nettet (på en pc f.eks.) i stedet, og bestill det «abonnementet» du ønsker, betal for det, vent så til dagen etter og så forsøk å logge deg inn på appen.
En annen ting som @Marius nevner er også meget vesentlig om bilen er kjøpt brukt, for dette holdt forhandleren og jeg på med i nesten 2 dager uten å komme noen vei, for tidligere eier stod som hovedbruker og den klarte ikke vi i slette. Vi forsøkte å benytte muligheten for fabrikkinnstillinger i bilens infotainmentsystem, men det hjalp ikke, i tillegg så var vi så uheldige at serveren til Skoda Connect appen ikke samarbeidet.
Men når den var oppe å gikk, så fikk tidligere eier slettet seg selv som hovedbruker, og jeg kunne logge på Skoda Connect appen og da fungerte det, og siden har det fungert helt som det skal. Dette var nå i førsten av Mai med dette året.