Veit ikkje kva motor du har, men på min Superb 150hk.diesel, er plugg nr.3 med trykksensor, ja. Er vel berre å bytta til riktig type. Er jo ikkje same tilkobling på dei, og du får nok feilkoder om du prøver med feil type. Den koster jo betydelig meir enn det 3 andre, men du må jo ha den uansett, tenker eg.
I utg.punktet måler du rett på +/- på batteriet. Er ladespenninga lav der, kan du evnt. måla over + og gods på dynamoen. Den skal vere lik som over batteriet. (14-14,6 v , omtrent med motoren i gang.). Ladelampa i dashbordet vil ikkje nødvendigvis lyse, sjøl om det er feil på dynamoen. Tippar problemet ditt er feil ved enten likeretter/børster,/regulator.
Når du koblar vekk batteriet/tar sikring, må du vente eit par minutt før du koblar til igjen . Leste og ein plass at du kan holde inne "eject" kanppen til cd I X antall sek. for ein slags reset. Og har du minnekort , ville eg kanskje prøvd å ta det ut, og slå på uten det inne. Men er har ikkje prøvd dette sjøl.
Edit: Er visstnok knappane "< , > og eject"
Trur ikkje du kan sjekka på vanlig måte. Er viktig å skifta olje i rett tid. (60000km.) Kjører du eindel med hengar, gjerne oftare (50000km.) Er det 6- eller 7-trinns kasse? (bensin eller diesel..)
Tja...om det er hjullager, bør lyden endre seg/forsvinne om du svingar til høgre eller venstre..og det vil vel og vere uavhengig om du har høgt eller lavt turtall.. kjør i eit lavare eller høgare gir og hør etter lyden. Skru av vifte når du tester
Har du DSG girkasse, skal det vel og skiftast olje+filter på den kvar 60000km . Og oljeskiftet på motor er vel variabelt, altså at bilen seier ifrå når det trengs. Men uansett er det såpass lenge sidan sist at det nok gjelder i dette tilfellet.
Tja...tippar kanksje defekt løpehjul til dynamoreima, evnt.lagerfeil på dynamo.
Kan jo og vere at reima er slitt. Forandrar lyden seg ved ekstra belastning på dynamo? (Slå på.varmetråder/sete.) Eller ved klimanalegget på?