Ikke kjekt med "ny" bil og masse trøbbel. Eg har heldigvis hatt veldig lite problem med min 2016 modell som har passert 215000 km. Men uansett, må du ta kontakt med selger, og evnt.fobrukerrådet/ NAF om nødvendig. Er bilen kjøpt av forhandler? Og er det der du har hatt bilen til reparasjon? (Møller?..) Ellers ville eg gått inn på vegvesenet sine sider, funne navn på tidliger eigar, og tatt kontakt med han/ho viss mulig , for å høyre om problema med bilen har vore der lenge. Då har du meir kunnskap og meir å argumentere med.
Veit ikkje kva motor du har, men på min Superb 150hk.diesel, er plugg nr.3 med trykksensor, ja. Er vel berre å bytta til riktig type. Er jo ikkje same tilkobling på dei, og du får nok feilkoder om du prøver med feil type. Den koster jo betydelig meir enn det 3 andre, men du må jo ha den uansett, tenker eg.
I utg.punktet måler du rett på +/- på batteriet. Er ladespenninga lav der, kan du evnt. måla over + og gods på dynamoen. Den skal vere lik som over batteriet. (14-14,6 v , omtrent med motoren i gang.). Ladelampa i dashbordet vil ikkje nødvendigvis lyse, sjøl om det er feil på dynamoen. Tippar problemet ditt er feil ved enten likeretter/børster,/regulator.
Når du koblar vekk batteriet/tar sikring, må du vente eit par minutt før du koblar til igjen . Leste og ein plass at du kan holde inne "eject" kanppen til cd I X antall sek. for ein slags reset. Og har du minnekort , ville eg kanskje prøvd å ta det ut, og slå på uten det inne. Men er har ikkje prøvd dette sjøl.
Edit: Er visstnok knappane "< , > og eject"
Trur ikkje du kan sjekka på vanlig måte. Er viktig å skifta olje i rett tid. (60000km.) Kjører du eindel med hengar, gjerne oftare (50000km.) Er det 6- eller 7-trinns kasse? (bensin eller diesel..)
Tja...om det er hjullager, bør lyden endre seg/forsvinne om du svingar til høgre eller venstre..og det vil vel og vere uavhengig om du har høgt eller lavt turtall.. kjør i eit lavare eller høgare gir og hør etter lyden. Skru av vifte når du tester
Har du DSG girkasse, skal det vel og skiftast olje+filter på den kvar 60000km . Og oljeskiftet på motor er vel variabelt, altså at bilen seier ifrå når det trengs. Men uansett er det såpass lenge sidan sist at det nok gjelder i dette tilfellet.