Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Velkommen gjest!

Hvis du registrer deg vil du få mulighet til å delta i diskusjoner og laste ned filer. Du vil også få tilgang til medlemsfordelene dersom du når et visst antall innlegg.

Skoda in general

Sign in to follow this  

Discussions about Skoda in general

53 topics in this forum

  1. Nettbutikker Skodautstyr

    • 2 replies
    • 8,816 views
    • 3 replies
    • 70 views
    • 1 reply
    • 131 views
    • 0 replies
    • 148 views
    • 1 reply
    • 281 views
    • 2 replies
    • 150 views
    • 5 replies
    • 322 views
    • 2 replies
    • 234 views
  2. Connect

    • 1 reply
    • 339 views
    • 0 replies
    • 676 views
    • 0 replies
    • 337 views
    • 16 replies
    • 2,438 views
    • 4 replies
    • 553 views
    • 13 replies
    • 1,012 views
    • 8 replies
    • 3,092 views
  3. Bilkonfigurator

    • 7 replies
    • 887 views
    • 1 reply
    • 729 views
    • 3 replies
    • 955 views
    • 6 replies
    • 600 views
  4. Brukt Superb vs Octavias

    • 0 replies
    • 454 views
Sign in to follow this  
  • Emner

  • Siste innlegg

    • Hei, Vi vurderes å kjøpe en brukt Kodiaq 2.0 TDI 150hk 4x4 style som har gått 52 000 km med manuell girkasse. Er det noe vi bør være oppmerksom på ved kjøp / leite etter? Planen er å gjennomføre en tilstandsrapport før kjøpet gjennomføres, men kom gjerne med innspill hvis noen har. Og - vil prisene på slike bruktbiler falle noe ved nyttår? Veldig takknemmelig for alle tips og råd 🙂
    • Hei! Jeg har fått diverse feilkoder og prøvd å fikse en ett par ting jeg har trodd er relatert til dette   Feilkode LOGG: OBD Test 14 September 2019, slettet bare feilkode 5286 - Throttle Position Sensor (G69)            P0121 00 - Implausible Signal   Sitat (Se vedlegg ZZ15651 - 14. Sept  2019)   OBD Test 30 April, 2020 Demoneterte EGR slanger foran i motorrommet og rengjorte dette og montert i sammen igjen, fikk også feil på MAF, men har ikke historikk på denne. Byttet ny MAF sensor, original del var Bosch. Jeg bytte til: Luftmengdemåler HELLA 8ET 009 149-441 Sitat (Se vedlegg "ZZ15651 1mai.txt)   OBD Test 15 September 2020, Limp Mode, pga tett DPF, husker ikke alle feilkodene, men mye likt som under, 17 Oct.  15. September tok vi "Service regeneration of particulate filter while driving" og gikk fra 33g Soot, til 1g Soot (Ca. 2x 25min Regeneration)  (Ingen feilkode logg 15. September, glemte å lagre.  (Slettet feilkoder) Sitat (Ingen sitat)   OBD Test Oct. 17. Bilen gikk i nødmodus (Limp mode)    Her tok jeg "Service regeneration of particulate filter while standing" Soot gikk fra 40g til 1g , (Slettet feilkoder) Sitat (Se vedlegg "ZZ15651 17. Oct 2020.txt"   Nyeste OBD Test 24. Oct. 2020 Slettet feilkoder, men det er en feilkode som står igjen konstant nå,  Sitat   Jeg har ikke tatt en kjøretur enda.  Hører og leser mye forskjellig om de forskjellige feilkodene, men er det noen som ser mønsteret og kan hjelpe meg med hva som mest sannsynlig er feil i dette tilfellet?      ZZ15651 - 14. September 2019 86630km-53829mi.txt ZZ15651 - 24 Oct 2020.txt ZZ15651 1mai.txt ZZ15651 17 Oct 2020.TXT
    • VAG har hvert 2. år, enkelte bilmerker har noe lengre intervaller. Brukes det DOT4 så bør man bytte helst hvert 2. år, DOT5 opptil 5 år da den ikke er så hygroskopisk som DOT4. 
    • Takker og bukker. Var litt usikker da det er min første Møller bil. Tidligere biler har jeg har hatt har gått både 2 til 5 år uten at det har skapt problemer.
    • Det normale er hvert 2år...ihvertfall  på mine biler og den jeg har nå. Det er nå engang du som bestemmer dette 😀

Skodaforum Norge

Uoffisielt forum for Skoda eiere og andre interesserte

Nyttig informasjon:

Populær kategori:

×
×
  • Create New...