Gå til innhold

Velkommen gjest!

Hvis du register deg vil du få mulighet til å delta i diskusjoner og laste ned filer. Du vil også få tilgang til medlemsfordelene dersom du når et visst antall innlegg.


Reparatøren

Medlem
  • Innholdsteller

    17
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. PR. Nummer.

    Fant denne nettsida, då eg leita etter oversikt over PR. koder. Kan vere grei å ha. https://www.eftermontering.se/webbutik/13-tyda-bilens-utrustning
  2. Bremser, kvalitet og levetid..

    Har som venta, ikkje fått medhald på reklamasjonskravet mitt hos Møller. Fekk først avslag, tok deretter kontakt med forbrukarrådet for litt info. Denne infoen vart ordrett vedlagt svaret tilbake til Møller, der eg foreslo at dei i det minste burde dekka skivene på reklamasjons. Så kunne eg sjølv dekka arbeidskostnad og br.klossar.å Den kostanden vil jo komma om ikkje so lenge, uansett. Svaret var som venta: " Viser til tidligere kommunikasjon. Vi anser som det er sagt flere ganger i tidligere kommunikasjonen med deg at bremseskiver er en slitasje-del og dermed ikke faller inn under lov om forbrukerkjøps 5 års reklamasjonsrett. Dekning av bremser på garanti gjøres innenfor 6 mnd/10.000 km så sant det ikke foreligger en fabrikasjons-feil. Utover dette dekkes bremser som en reklamasjon inntil første service. Utover dette er dekkes ikke bremser av garanti. For øvrig ligger bevisbyrden på kunde når det hevdes en reklamasjon iht lovverk, ikke slik som det angivelig skal ha blitt uttalt fra forbrukerråd her. Ordlyden her samsvarer ikke med den vi har sett tidligere fra forbrukerrådet. Vi beklager at vi ikke kan imøtekomme din reklamasjon." (Sitat slutt) Eg meiner fortsett at kast i skivene er pga.dårlig legering/materiale om, under normal bruk. Og har jo bytta både framme og bak pga.det. 10000km/6 mnd. er jo litt artig, med tanke på. 2års garanti på originaldeler.. jaja.. Blir vel å ta kostnaden sjølv,, men ingen grunn til å kjøpe originale skiver iallefall.
  3. Bremser, kvalitet og levetid..

    Har sendt klage til Møller og forklart at eg meiner eg bør få dette dekka på garanti. Har ingenting å tapa på å klaga, men er ikkje so veldig optimistisk..
  4. Bremser, kvalitet og levetid..

    Har også ein arb.kollega som også har ein Skoda som må skiftast frontskiver på pga.kast. Er ein 2015 Octavia kjørt 59000km.. Eg er temmeleg sikker på at årsaka til at mange får problem med kast i skivene, er at det er dårlig/urein legering. Når bilen min var inne på service ved 55000 km i mai, vart det ingen anmerking på bremser . Etter 3 mnd. og 7000 km er det "striper og spor" som er forklaringa til at det er blitt kast. Fristande å pressa på litt ang.reklamasjon.
  5. ..har hatt samme problem med Dab-adaptere der den originale Usb-pluggen som følgde med adapteret var bytta ut med ein annen.. Og har hatt liggande problem med ettermonterte Led-pærer. Dette er jo også eit utbredt problem i ein del hus med Ledpærer og dårlig Wifi-dekning.. stråler ut masse Rf-støy..
  6. Bremser, kvalitet og levetid..

    Kjøpte ein ny Superb i april 2016. Då bilen var 15 månader og kjært ca 31000 km. Fekk eg vibrasjoner i bilen under bremsing. Konklusjonen var kast i skivene bak. Fekk nye skiver og klossane på reklamasjon. No er bilen 2 år og 4 månader, har gått ca 62000 km. Har fått vibrasjoner igjen, og denne gangen er det kast i skivene framme, og "striper og slitasje" på innsida av skivene. Men er ein god del belegg igjen på klossane. Har fått pris på 6100.- for nye skiver/klossar. Synest dette er temmeleg dårlig. Heilt greitt at bremser er slitedeler, men å måtte skiftast skiver framme lenge før klossane er utslitt, etter 60000km.er ikkje bra. Andre med liknande erfaringar? Og ser iallefall ingen grunn til å betala 6100. kr for dårlige originaldeler..
  7. Huawei Mate 10 Pro

    Har hatt tilkoblingsproblem i min Superb 2016. (Bolero system, som er likt med Amundsen men uten nav.)Prøvd forskjellige kablar, men årsaka er ein eller anna feil USB porten. Eg kanskje berre rusk e.l. inni den, for alt virka fint når eg brukar USB porten til baksetet. Har du sjekka porten med f.eks minnepinne etc.? Har tlf.din støtte for MirrorLink? (trudde ikkje Huawei hadde det..) Ellers må jo tlf. din og godta USB delinga. Har brukt både MirrorLink med Samsung S5 og Sony og AndroidAuto med Samsung, Huawei Honor8 og Motorola Motor X4 uten problem. Synest at MirrorLink er kun brukbart med Sygic Navigasjon, Spotify er jo tragisk dårlig via MirrorLink. Der er jo AndroidAuto mykje betre..
  8. Rust.. reklamasjon?

    Hei. Har ein nevø som har ein 2010 modell Superb stasjonsvogn. Begge dørene på venstre side har fått avflassing av lakk, og dermed rust rundt dørhåndtaket. Er dette eit kjent problem? Kan det bli dekka av Møller/rustgaranti.? Andre som kjenner til problemet? Bilen er bruktimportert frå Tyskland, men trur rustgarantien er fabrikkgaranti.
  9. Dekk

    Min bil er jo ein 2016 modell i "ambition" utgave. Dvs. 215/55-17 som standard dim. Men har lyst å prøva 235/50-17. Har 7" toms felg, men det burde gå greit. Rulle omkretsen blir jo og heilt lik.
  10. Dekk

    Trenger nye sommardekk på Superb'en. Har tenkt Continental eller Goodyear. Nokon som har erfaringer med dei? Støy og styrerespons er viktig for meg.
  11. Led i blinklys bak

    Har no montert desse led-pærene: https://www.autobulbsdirect.co.uk/581-twenty20-cree-led-12v-py21w-canbus-amber-bayonet-bulb.html , og problemet med radiostøy er borte. Og dei lyser bra. Dei har Osram-pærer også, men dei er uten canbus- funksjonalitet..
  12. DSG oljeskift ikke fulgt

    Min bil har kun vore inne på 30000km- service foreløpig. men der fekk eg med skjema der det var kryssa av på alle punkt som var gått igjennom. Men eit ikkje om den innholder alle punkt som skal vera med.. Eg kjører med campingvogn eit par tusen km. kvart år, og har sendt spørsmål både til Møller importør og forhandler lokalt om det trengs spesielt vedlikehold av girkassen pga. dette, men har ikkje fått klart svar. Ein arb.kollega har nettopp hatt inne sin Octavia til service. Bilen er 3 år, men br.væske vart ikkje skifta sjøl om det står at den skal skiftast kvart 3. år. Tippar det blir tatt eindel snarveier når det er avtalt pris/fastpris på service. Derfor: Sjekk ALLTID om ting er gjort, og at du får det du betaler for.
  13. DSG oljeskift ikke fulgt

    Bra at det ordnar seg, skulle jo berre mangle. Er nok dessverre min erfaring at forhandler/verkstad må følgast med og "ettergåast i sømmane" alltid. Og det gjelder ikkje berre Skoda/ Møller. Har eindel dårlige erfaringer der, og tenker med gru på alle dei som ikkje har kunnskap om bil og må godta det dei får. Går alltid over bilen fysisk , og leser alle papirer, etter at bilen har vore inn til service eller reparasjon. SPESIELT om det er snakk om garanti eller reklamasjon.
  14. Led i blinklys bak

    Hei. Synest det ser litt tragisk ut med vanlige glødepærer i blinklyset bak på min 2016 Superb. Resten av bilen har jo Led på det meste, so har derfor brukt led pærer i blinklysa bak med bra resultat. MEN problemet med "Kina pærene" eg monterte er at dei genererer betydelig med radiostøy som ødelegger DAB mottaket. Tok ei stund før eg skjønte at det vår pærene som var problemet.. radioen forsvant i eindel kryss etc.. Er det andre som har erfaring med Led-pærer som gir sånne problem? Og evnt. har funne pærer som fungerer uten radioproblemer?.
  15. Bakluke

    Er det nokon som har nye typen Superb (2016-17) i sedanutgave UTEN elektrisk bakluke? Vurderer ettermontering av elektrisk bakluke på min stasjonsvogn,men ombyggningsettet er i utgangspunktet laga for sedanutgave. Trenger derfor mål på lengda på gassfjørene/løftesylindrene for å sammenligne. Både i lukka og åpen stilling. Vurderer dette settet: http://www.che1.com/product/tl105-electric-tailgate-lift-assist-system/

Nettsamfunnsomdømme

0 Nøytral

Om Reparatøren

  • Rang
    Medlem

Personlig informasjon

  • Bil
    Superb 2016

Om Skodaforum Norge

Uoffisielt forum for Skoda eiere og andre interesserte

Populær kategori:

×