Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Velkommen gjest!

Hvis du registrer deg vil du få mulighet til å delta i diskusjoner og laste ned filer. Du vil også få tilgang til medlemsfordelene dersom du når et visst antall innlegg.

Reparatøren

Member
  • Content Count

    36
  • Joined

  • Last visited

  1. Her er link. https://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?h=0&f=66&t=1610899
  2. Har du DSG-girkasse på bilen din? Har lest på andre forum at det skal vere ein ekstra termostat ifb. oljekjøler/varmevekslar til dsg-kassen. Og den kan gje dei symptoma du nevner.
  3. Som nevnt, er det nok lurt å ha litt varme (og dermed tørre bremser..) når du parkerar. Eg tar og "nødbremser" litt med det elektriske håndbrekket av og til for å slite vekk evnt.rust; og varme opp skivene. ( OBS!! pass på biler bak deg og fare for sladd ved våt veg.) Brekket er jo kun av, eller fullt på, så det gjelder å vera varsom ved denne manøveren. Som du ser på bildet, so er det rusta akkurat der klossen har lagt inntil. Ganske vanlig om det er fuktig imellom skive og kloss ved parkering. Ellers er min erfaring at Skoda sine bremseskiver ikkje er spesielt bra. Både eg og ein arb.kollega har fått kast i skiver både framme og bak tidlig. (før bilane var passert 60000-km.) Eg har no EBC skiver på bilen, og det vil vise seg om dei er bedre eller verre.. (Har bra erfaring med dei frå andre bilar.) Er uansett ikkje dyrare, heller billigare enn originalskiver. Uansett er det største problemet salting/fuktig klima/regn.
  4. Har i dag fått bilen tilbake , etter reparasjon av lakkbobler/sinkslipp/rust. Alt er blitt dekka av garanti, men no når bilen har passert 100000 km. blirdet jo "kun" 5 års reklamasjonsrett som gjelder framover. (bilen blir 4 år i april. 2020..) I tida etter eg kjøpte bilen ny i 2106, har det vore litt småplukk som er blitt ordna på: -Rep. av lakkbobler/rust , bakkant hjulbue begge sider. Januar 2020. -Skifte av blinklyshendel pga. symboler/bokstaver slitt bort. Desember 2019 -Skifta defekt luftkvalitetsensor i klimaanlegg. desember 2019. -Skifta defekt rulleknapp i ratt , høgre side. Januar 2108 -Skifta br.skiver bak pga. kast (etter 30000 km.) August 2017 . (dekka av forhandler lokalt, ikkje garanti frå Møller.) -Reparert vindusforinger + Omprogrammering av panoramatak. (innkalling)/ Justert spylerdyser August 2016. Det er det som eg har fått ordna innanfor garantitida. Utenom vanlig service, har det blitt skifta br.skiver/klossar framme ved 65000.-km, og br,skiver /klossar bak (2.gang) ved 95000-km. Andre som har hatt større eller mindre feil på sin bil? Evnt. hatt samme feil som det eg har lista opp?
  5. Har hatt min Superb 2016 inne hos NAF for garantiutløpstest. (runder snart 100.000km..) Resultatet var ok, bortsett frå det eg allerede visste, nemlig bittesmå bobler i lakken ved overgangen hjulbue/støtfanger bak. Begge sider. Altså rust. Bilen vart understellsbehandla med Dinitrol før eg henta den ut som ny. Har blitt vaska og polert forh.vis jevnlig, men det er jo alltid ei utfordring om vinteren. Er spent på svaret frå forhandler , når den skal inn for vurdering. Er for meg ei opplagt garantisak, men om det blir avslag på reklamasjon, blir det bråk. I tillegg er bokstavar og symbol på blinklyshendelen blitt borte/slitt vekk. Det og er uvanleg tidlig. Andre med tilsvarande erfaringar?.
  6. Har ein 2016 Superb med 150 hk. Diesel og Dsg. (altså uten 4x4) . Den har eg kjørt med campingvogn sidan bilen var ny. Har ikkje hatt problem med det. Bilen har no passert 90000km. Ser at mange anbefalar å ha giret i "S" modus når du drar vogn, men det er gjerne og pga. dobbelmasse-svinghjulet, og forebygging av evnt. problemet med det. Eg brukar å kjøre giret manuelt ved stigninger /fjelloverganger, men ellers som vanlig. Service med olje og filterskift er viktig . Intervall er vel 60000 km. "Rats" automatgearservice anbefalte gjerne 50000km når eg kjørte med vogn/henger. Som dei fleste dobbelkløtsj-kasser ,er. reversering/rygging det mest "ugreie", for å sei det sånn.. Her er litt å lese ang Dsg-kasser. https://www.rats.no/automatgear-tjenester/gearkasser/vag Fekk bilen Dinitrol-behandla når den var ny, det var det som var godkjent av VAG den gangen , i tillegg til "Teroson".
  7. Heilt vanlig skade idag, dessverre. Ikkje berre på VAG biler. I det området er det jo inner- og ytterskjerm møtes/er sammenføya. Du får kondens/fuktighet på innsida som renner ned der, og du får nok stein, sand ,søle, salt kasta opp frå med hjulet. So veldig viktig med hyppig vask/spyling innunder der, og polering av lakk, Og ikkje minst: FULL antirustbehandling jevnlig er nødvendig i vårt saltsøle-klima. I ditt tilfelle, er nok demontering, sandblåsing, opplakkering nødvendig for å få eit holdbart resultat. Garantidekning er eg redd for at du kan glømme..
  8. Sånn generelt ligger Dsg-giret eit gir lavare i "S" modus enn i "D" modus. Altså meir turtall, raskare til å gire ned , etc. Mao.akkurat som forventa og slik det skal vere. Men når eg aktiverer cruisekontrollen i "S" modus, girer bilen opp i eit høgare gir, akkurat som i "D" modus. Andre som har liknande erfaring og evnt. ei forklaring på det som skjer.?
  9. Sjekk med "Rats.no" Har forstått det sånn at dei har god peiling.
  10. Må ikkje bruka olje/spray på bremsestempel og pakninger. Der skal jo det kun vere bremsevæske. Er det ein del rust på stempelet bak støvtetninga/pakningen, er det nok overhaling eller skifte av caliper som trengs..
  11. Veit ikkje om det er tilfelle her, men har du takboks på, kan den skygge for lyssensor . .Men er usikker på plassering av sensor på ein Skoda.
  12. Hadde Dsg-oljeskift på min bil ifjor, og det bestod av ny olje, nytt filter, skruer/pakning. Betalte omtrent det same som deg. Trur ikkje det er vanlig/nødvendig med flushing på vanlig service. Er jo ikkje ein tradisjonell aut.kasse med converter dette. Der er det vanlig med flushing. Olje og filterskift er uansett viktig å få gjort kvar 60000 km. eller oftare ved masse hengerkjøring o.l.
  13. Bra at du får dekka eindel av skadene. Men sjekk nøye jobben etterpå, og følg nøye med på at det ikkje rustar igjen. Har dessverre dårlig erfaring med garantirep.av rustskader.. (ikkje VAG produkt/Møller.) Det er jo utrulig viktig at jobben blir gjort riktig og all rust blir fjerna før grunning og lakk. I mitt tilfelle var bilen innom forhandlar 6 ganger totalt for ein rust rep. på garanti.. Når eg seinare fiksa rust på kanalane sjøl, såg eg at det hadde blitt lakkert oppå gammal tectyl.
  14. Hmm.. Sidan du kjøpte den bilen brukt, ville eg sjekka opp med forrige eigar om den har hatt ein skade/omlakkering. Den lakkslippen mellom hjulbue/fanger hadde neppe gitt meg på uten kamp. Blir no ikkje ein sånn skade av steinsprut. Og steinsprut oppe på bakluka? Kva retning kom den ifrå?.. Lakkgarantien er jo gått ut, men dette virkar for dårlig. Som alle andre merker , vil Møller prøva å få deg til å betale uansett. Snakk med ein frittståande lakkeringsverkstad for å få ein annan vurdering. Og når det gjelder rust generelt er ingen bilar godt nok understellsbehandla som nye. I Norge er ekstra behandling eit "must" .
  15. Det fungerer på den måten at Abs-sensorane registrerer om rulleomkretsen på hjulet forandrar seg over litt tid. (mindre luft, mindre rulleomkrets/diameter..) Du må resette/nullstilla etter kvar gong du gjer ein forandring (justerer dekktrykk, når du skiftar dekk, byttar til vinterdekk etc..) Er eit svenskutvikla system som VAG brukar. Fordelen er jo at du slepp dekktrykksensor i hjulet, og kan bruka kva slags felg/hjul du vil. Kan bli trigga av f.eks.tung last/hengerkjøring. Tømmer du bilen for last, må du alikavel nullstille etterpå.

Community Reputation

2 Neutral

About Reparatøren

  • Rank
    Member

Personal Information

  • Car
    Superb 2016

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Skodaforum Norge

Uoffisielt forum for Skoda eiere og andre interesserte

Nyttig informasjon:

Populær kategori:

×
×
  • Create New...