Gå til innhold
GHA

Plug and charge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ny Skoda eier, det vil si, har ikke fått den på tunet enda, men den kommer vel snart. Det er en Enyaq 2023 modell, og jeg sitter og leser meg opp på hva som finnes av ting og tang i denne bilen.  Jeg har forstått at det er et virrvarr av ladeapper, og leser man kundeanmeldesene skjønner man fort at frustrasjonen er stor på grunn av dårlige apper og mye som ikke fungerer tilfredstillende.

Hva da med Plug and charge som er en funksjon på min Skoda Enyaq.  Er det så enkelt som at denne funksjonen er det eneste jeg trenger for å ha problemfri lading med denne bilen? 🙂

"Med Plug & Charge-tjenesten i din Enyaq, vil du nå kunne starte lading på offentlige ladestasjoner uten behov for ekstern autorisasjon (RFID-kort eller app). Når du har aktivert Plug & Charge for ditt Powerpass-abonnement, aktiverer du enkelt Plug & Charge ved hjelp av MyŠkoda-appen. Deretter vil kjøretøyet ditt automatisk autorisere offentlig lading med Powerpass-abonnementet når du plugger i ladekabelen på kompatible Plug & Charge-ladestasjoner"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...