GĂ„ til innhold
sydtor

Smartlink og Iphone

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp fÄtt en ny Karoq med Amundsen infoskjerm. PrÞver Ä koble min Iphone 8+ (ios 12) til Smartlink.

Dette gÄr ikke da jeg fÄr spÞrsmÄl om min mobile enhet er frigitt for Smartlink.

Kobler til pÄ USB 1.

Noen som har noen ideer om dette ?

Skrevet

Er det her Siri mÄ vÊre aktivert mon tro, eller var det Apple carplay? Orginalkabel mÄ benyttes

Skrevet

Siri er aktivert pÄ telefonen. Stemmestyring kan ikke brukes i bilen da norsk ikke stÞttes. Jeg bruker original kabel....

Skrevet

Checkï»żÂ Settings > General > CarPlay on your phone and you shouldï»żÂ see SKODA AUTO. Select it and ensure Allow CarPlay While Locked is enabled (green).

Siri also needs to be enabled for CarPlay to work (Settings > Siri on your phoï»żne).ï»żï»ż

Skrevet

Innstillinger> Generelt> Carplay viser ingen tilgjengelig bil. StÄr bare Ä sÞker. Ved bruk av talestyringsknappen i bilen vises beskjed om at sprÄk ikke er tilgjengelig (ikke pÄ norsk). Siri er klargjort for Carplay pÄ telefonen

Skrevet (endret)

Har aldri hatt Amundsen men det fungerer sÞmlÞst med Columbus i alle fall. 

PrĂžv en annen iPhone?

Edit: og en annen kabel. 

Endret av Gjest
Skrevet

Har prþvet en iPhone X og en ny Apple kabel med samme resultat😉 . Tar kontakt med Mþller Bil og sjekker med dem

Skrevet

Har vÊrt hos MÞller Bil pÄ Jessheim og de sjekket med fabrikken og de skal oppdatere software pÄ infotainment systemet

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...