GĂ„ til innhold
Stephan Lund

Lastsikringsnett/gitter og vindavvisere

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har kjÞpt en 9mnd gammel Kodiaq som ble bestilt ny av fÞrste eier uten lastsikringsnett.

Originalt lastsikringsnett er Ä fÄ kjÞpt lÞst, men det viste seg jo raskt at det kun er biler bestilt med dette nettet som blir levert med festepunkter i tak/taktrekk.

En eller annen form for lastsikringsnett eller gitter ser jeg pÄ som et must for Ä kunne utnytte lasterommet fullt og er da pÄ jakt etter det beste produktet ift sikring/pris/praktisk bruk uten en lÞsning som stjeler for mye plass ifm bein som stÄr ut i lasteromsgulvet.

I tillegg er jeg pÄ jakt etter vindavvisere til sideruter foran og bak. Ønsker da erfaringsmessig ikke utenpÄliggende/limt, men en type som klemmes inne i sporet for glasset. Finnes myyye forskjellig Ä finne pÄ nett og mye er mindre brukbart, sÄ i stedet for prÞv/feil-metoden sÄ spÞr jeg her.

Noen som har noen erfaringer/tips? Link gjerne 😃

Endret av Stephan Lund
Skrevet
On 5/21/2021 at 12:28 PM, Stephan Lund said:

Har kjÞpt en 9mnd gammel Kodiaq som ble bestilt ny av fÞrste eier uten lastsikringsnett.

Originalt lastsikringsnett er Ä fÄ kjÞpt lÞst, men det viste seg jo raskt at det kun er biler bestilt med dette nettet som blir levert med festepunkter i tak/taktrekk.

En eller annen form for lastsikringsnett eller gitter ser jeg pÄ som et must for Ä kunne utnytte lasterommet fullt og er da pÄ jakt etter det beste produktet ift sikring/pris/praktisk bruk uten en lÞsning som stjeler for mye plass ifm bein som stÄr ut i lasteromsgulvet.

I tillegg er jeg pÄ jakt etter vindavvisere til sideruter foran og bak. Ønsker da erfaringsmessig ikke utenpÄliggende/limt, men en type som klemmes inne i sporet for glasset. Finnes myyye forskjellig Ä finne pÄ nett og mye er mindre brukbart, sÄ i stedet for prÞv/feil-metoden sÄ spÞr jeg her.

Noen som har noen erfaringer/tips? Link gjerne 😃

NÄ er ikke jeg sÄ veldig kjent med lastsikringsnett, men kan hjelpe deg med vindavvisere.

https://www.gytisautek.no/bilmerker/skoda/kodiaq?Filter=35€1:35€1_2017-2021&pageID=2

Dette er en norsk forhandler av forskjellig utstyr til mange biler, her fĂ„s bĂ„de matter og vindavvisere m.m. Kvalitetsmessig har jeg erfart at disse leveres sterkt og jeg kan anbefale disse 😄

Skrevet

Takker!

Har sett pÄ denna sida tidligere ogsÄ og hatt dissa som det forelÞpige beste alternativet.

Var bare usikker pÄ om det ville komme noen "Ikke kjÞp disse!"-kommentarer sÄ jeg i det minste kunne styre unna mindre gode produkter andre allerede hadde testa ut.

Skrevet
3 hours ago, Stephan Lund said:

Takker!

Har sett pÄ denna sida tidligere ogsÄ og hatt dissa som det forelÞpige beste alternativet.

Var bare usikker pÄ om det ville komme noen "Ikke kjÞp disse!"-kommentarer sÄ jeg i det minste kunne styre unna mindre gode produkter andre allerede hadde testa ut.

Bare hyggelig!

SkjĂžnner, det er veldig greit Ă„ vĂŠre pĂ„ den sikre siden. Det som ogsĂ„ er greit her, er at firmaet er norsk. Skulle det vĂŠre noe, sĂ„ har du alltid kjĂžpsloven og slikt i ryggen 😉

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...