Gå til innhold
SKYDIVE

Overtrykk i kupe


Anbefalte innlegg

Opplever overtrykk i kupe når kupevifta begynner å kjøre opp hastighet. Da kommer det en kraftig suselyd i bakkant av førerdør som indikerer at trykket slipper ut der. Lager man en liten gløtt på et vidu forsvinner suselyden og trykket slipper ut. Verkstedet sier det må være et tett filter som skal slippe ut trykk fra kupe. Skal ha bil på verksted i morgen så får vi se. Noen andre som har opplevd samme sak? 2020 mod. L&K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Bilen min skal inn for det samme nå. Har hatt bilen i 4 år. Susing i kupe har ratt seg opp nå det siste året, men akkuratt samme som du nevner. Åpnes ett vindu slippes trykket ut.

Pratet med verksted, og det var ikke en helt ukjent feil. Muligens ett eller annet teppe bak i bagasjen som er tett/ikke fjernet under produksjon som skal slippe ut luft. Jeg har hatt denne feilen siden bilen var ny, men trudde det var slik på nye biler helt til jeg spurte verksted i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Da er nok dette en feil i produksjon som fører til at noe flytter på seg og stenger lufteventilen. Var i hvertfall fryktelig irriterende lyd å høre på.

Endret av SKYDIVE
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...