Gå til innhold
Søk i
  • Flere valg...
Finn resultater som...
Finn resultater i...

Velkommen gjest!

Hvis du registrer deg vil du få mulighet til å delta i diskusjoner og laste ned filer. Du vil også få tilgang til medlemsfordelene dersom du når et visst antall innlegg.

Razor

Kjølevifte mas

Anbefalte innlegg

Noen som opplever at kjøleviften på bilen starter å går i lang tid etter at du har stoppet motoren? Selv etter korte turer der motor ikke er blitt ordentlig varm!

Mener å huske at det var noe rundt dette på min førstegangs service men er ikke sikker, den har i allefall begynt med dette maset igjen....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tvile på at det er tilfellet her, lukte ingenting og mener at de muligens har bytta en temp sensor sist den va inne... Mulig det er den som er gåen igjen. Må få ei avklaring på dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke alltid det lukter for min del selvom vifta går. Men er vel greit å få det sjekka når du er usikker, samt hatt problem med noen temp. sensor

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svar i emnet

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Nyeste emner

• Siste Innlegg

• Flott bil, venter Sportline med samme drivlinje (ankommet å skadet under lossing) og må si jeg er spent på hvordan denne "nye" motoren er. Jeg leser litt forskjellig, at softwaren og bensin partikkel filter er så justert for utslipp at den er er litt rykkete å kjøre i lav hastighet.
    • Har nå hatt bilen noen uker, fikk den i starten av mars.  Veldig fornøyd så langt! Den har absolutt innfridd til forventningene mine. Angrer ikke på at jeg valgte digitalt dashbord, det er veldig mye bedre enn standardvalget. Har fått Android Auto til å fungere, så jeg kan bruke Google Maps og Spotify via telefonen. Det var bare å laste ned APK og plugge i telefonen.  På første lengre tur (15 mil) målte bilen selv et forbruk på 0.77/mil, halvparten motorvei og halvparten litt svingete landevei. Klager ikke på det. Da fikk jeg òg testet ut det adaptive understellet litt. På motorveien med lange slake svinger satte jeg den i Comfort for å få den mykere, mens på landeveien kjørte jeg mye i Sport. Litt raskere akselerasjon og stivere understell. Comfort på den type veier blir for mye båt. Angrer ikke på at jeg valgte dette heller. 190hk-motoren gjorde seg på denne bilen. Det har ikke vært kaldt nok til at jeg har fått bruk for varmen i frontruten, men kupevarmeren har vært veldig fin. Styringen fra mobilen har gått knirkefritt. Må igjen få takke alle som har kommet med innspill i tråden, det har vært veldig nyttig.
    • Du finner ikke selve kroken eller hvor den skal? Den skal ligge i reservehjuls brønnen.
    • Fikk for meg at jeg skulle kikke etter slepekrok til bruk foran på min Kodiaq men jeg fant den ikke.  Kan heller ikke se at instruksjonsboka sier noe om hvor jeg finner den. Jeg har tilhengerfeste bak men øye til å skru på fremme finner jeg ikke. Noen som vet?
    • Hei, Har opplevd noe ustabilitet på serveren siste uken blant annet, så jeg ønsker å flytte forumet over til ny server sent fredag kveld. Vil være noe nede tid iforbindelse med flyttingen og oppdatering av dns servere! Håper ikke dette vil medføre for mye ulemper     Marius
    • Sjekket i dag og modellskiftet er flyttet til uke 29 nå, det var tidligere uke 21/22. 
    • Velholdt, praktisk og økonomisk familiebil med veldig god plass for både passasjerer og bagasje selges
    • Det er sort røyk som er problemet forresten? Eller grå/hvit røyk? Er det sort røyk det er snakk om, er det som oftest alltid brennkammeret som må byttes. (Usikker på om det går an å rense brennkammeret.) Du nevner du har mye småkjøring. Som oftest er da problemet at webastoen går veldig kort tid, da får den ikke nok varme til å brenne seg ren, brennkammeret soter ned, og du får problemer med at det ryker. Webastoen er anbefalt å gå minst 30 minutter for å unngå slike problemer.  
    • Ligger vel i garasjen. Skal de sendes, eller vil du hente dem? Befinner seg i Trondheim
    • Det ryker etter smo kjøring, er det noe som må renses etter hvert ? takk for svaren 
  • Andre nye emner

• Andre nye innlegg

• Jeg ville vært veldig forsiktig med elekroniske duppedingser i en «ny» bil. Er produktet laget i Kina er det enda større mulighet for trøbbel. Jeg har selv erfaring med et USB strømuttak som gjorde at DAB radioen ble helt håpløs. Jeg opplevde også et par feilmeldinger på nødkommunikasjonutsyret som jeg ikke kunne forklare i samme periode. Elektronisk støy kan skape mye trøbbel. Funker det uten trøbbel så er det fint, men får du trøbbel med noe elektronisk utstyr i din bil, vet du nå hva som kan være grunn til problemet ditt 😉
    • Sålenge det ikke forstyrrer sikten din er det vel ingenting som skulle tilsi at de skulle være ulovlige. Biler blir levert orginalt med HUD så bør ikke være noe problem. 
    • Bestilte en duppeditt på Ebay og så fulgte det med ett head up display. Er disse lovlige å bruke, tenker på siden man må klistre på en"speil" på fronruten? https://www.ebay.com/itm/5-5-X3-ELM327-OBD2-HUD-Head-Up-Display-Bluetooth-Engine-Speed-Alarm-Speedometer/112346487326?hash=item1a285f5a1e:g:uTsAAOSwYvFZMiHR:rk:1:pf:0
    • Ønsker dere alle sammen et riktig så godt nytt år !    

Skodaforum Norge

Uoffisielt forum for Skoda eiere og andre interesserte

Nyttig informasjon:

Populær kategori:

• Opprett ny...